خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد؛

شناسایی 322 طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۶۲

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 322 طرح صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان شناسایی شده است و تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری طرح‌های صنعتی نیمه تمام استان مرکزی 125 هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت تکمیل، 14 هزار و 345 فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان اراک با 90 طرح و میزان سرمایه‌گذاری 17 هزار و 747 میلیارد ریال بیشترین و شهرستان فراهان با یک طرح و سرمایه‌گذاری ۳۵۵ میلیارد ریال کمترین طرح نیمه تمام صنعتی استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌ است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در بازه زمانی ابتدای سال جاری تاکنون 26 جواز تاسیس واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از 5700 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق 482 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می‌شود.

جودکی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی 43 پروانه‌ بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از 2100 میلیارد ریال نیز در استان مرکزی صادر شد که در صورت تحقق این موضوع، 510 فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز