خبرگزاری کار ایران

الهامی: بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم/ جوانی تیم ما یک شمشیر دو لبه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۴۰۲

سرمربی تیم هوادار در مورد تقابل این تیم با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی هوادار مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس یکی از شناخته‌ترین تیم‌هاست و جایگاهش در جدول مشخص. پرسپولیس تیمی است که در چهار بازی اخیر گل نخورده است. علیرضا بیرانوند از نظر ساختار دفاعی و شخصیتی به این تیم کمک کرده است. پرسپولیس در صدر جدول است و خوشحالم با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم و در بهترین فرمش قرار دارد.

وی افزود: دنبال بهانه جویی نیستم و صداقت دارم همه چیز مشخص است. به نظرم با پرسپولیس در بهترین حالت ممکن بازی داریم. به جز بازی صنعت نفت از بازی بچه‌های تیم واقعاً راضی هستم. از چیزی که خودم مدنظرم بود عالی‌تر بودند. فردا به این باور برسند و کارهایی را انجام بدهند که برای‌شان غیر قابل تصور نیست. از  بازی فردا می توانیم دستاوردهای خوبی برای آینده خودمان داشته باشیم. اعتقادما بر این است که بازی استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد تیم‌هایی هستند که برای ما دستاوردهای خوبی داشته و توانسته برای ما شخصیت خوبی به همراه بیاورد. انشاالله شاهد یک بازی خوب از دو طرف باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال هوادار پیرامون انتقاد یحیی گل محمدی از کیفیت زمین چمن پاس قوامین و نگرانی برای کاهش کیفیت بازی، تصریح کرد: شرایط زمین را تا هفته قبل که من بودیم بد نبود. اینکه سه تیم در این ورزشگاه بازی می کنند را قبول دارم که روی کیفیت تاثیر می گذارد. الان خود ورزشگاه آزادی هم مشکل دارد و خیلی وضعیت خوبی ندارد. بحث تیم ما نیست، خود پرسپولیس هم زمین اختصاصی ندارد. من با یحیی گل محمدی موافقم که باید زمین های با کیفیت داشته باشیم. اینکه کیفیت زمین بازی فردا چطور است نمی‌دانم اما 10 روز پیش که آنجا بازی می کردیم، بد نبود. 

وی افزود: دوست ندارم هر جایی که بازی می کنیم شخصیت مان را از تیم حریف بگیریم. دوست دارد شخصیتی که خودش دارد را از بازی و کیفیت فوتبال خودش بگیرد. با نشاط بازی کند و این فلسفه من است. پرسپولیس بهترین تیمی است که ما در مقابل آنها قرار می گیریم.

الهامی در پاسخ به اینکه آیا از کیفیت فنی تیمش راضی است، گفت: نمی دانم چقدر است از تصور خودم بیشتر است. قطعا کافی نیست و باید روز به روز بهتر شویم. قطعاً در آینده بیشتر به کیفیت کاری ما اضافه می شود. چون تیم ما جوان است مثل شمشیر دو لبه می ماند، می تواند دو طرفه باشد. دوست دارم بچه ها کیفیت خوب خودشان را نشان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار واکنش به این موضوع که چرا در پوستر تیم فوتبال هوادار از مربیان سابق پرسپولیس استفاده و بازیکنان از این موضوع حمایت کردند، گفت: اولا جا دارد از آقای فاندر، بچه های رسانه ای و پشتیبانی تیم قدردانی کنم که این کار را انجام دادند. از طرف بچه‌های کادرفنی تشکر می‌کنم. آقای فنایی به عنوان مربی دروازه‌بان و آقای رحیم پور به عنوان مربی بدنساز در خدمتشان هستیم که باعث افتخار بنده است. به نظرم با اختلاف، داوود فنایی بهترین مربی دروازه‌بان‌های ایران است.  مظاهر بهترین مربی بدنسازی است که هم در ایران هم در خارج کشور دوره دیده است. چند سال هم در تیم پرسپولیس کار کرد و کارش مشخص است. این برای ما و باشگاه هوادار مایه مباهات است که در خدمت این دو عزیز باشیم.

الهامی درباره اینکه آیا بازی هوادار و پرسپولیس هم مانند دیگر بازی‌های لیگ کم گل، بسته و دفاعی دنبال خواهد شد، گفت: شما اگر بازیهای تیم‌های بنده و آقا یحیی را ببیینید همیشه جذاب و نزدیک به هم بوده است. انصافاً پرسپولیس با یحیی به فلسفه قبلی خود برگشته است . ما هم هرجا بودیم. شخصیتی که تیم بنده دارد اول از همه برای خودمان احترام کسب کنیم، دوم از همه خودمان راضی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز