خبرگزاری کار ایران

الهامی: وظیفه بازیکن سازی در تهران بر عهده هوادار است/ به خواسته ساپینتو احترام گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۳۲۲

سرمربی هوادار در مورد دیدار تدارکاتی تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، سرمربی هوادار تهران پس از بازی تدارکاتی با استقلال در این خصوص گفت: قبل از هرچیز ایام سوگواری اباعبدالله را تسلیت می‌گویم‌. بابت اینکه ساعت یازده بازی کردیم، نظر آقای ساپینتو بود و ماهم به احترامش قبول کردیم. شرایط خوبی بود و من بیشتر از اینکه دنبال نتیجه باشم می‌خواستم تیمم را در یک شرایط سخت ببینم. استقلال شرایط خوبی دارد و دو تیم به آنچه می‌خواستند تا حدودی رسیدند و نتیجه برای هر دو تیم مهم نبود. از همه نفرات‌مان استفاده کردیم.

سرمربی هوادار در مورد تابلوفرشی که به ساپینتو اهدا کرد گفت: این کادو را خودم دادم و این کار برای این بود که ما فرهنگ‌مان برای ایران است و دوست دارم این فرهنگ جا بیفتد. من به عنوان نماینده مردم ایران و مربیان ایرانی به او یک کادو دادم و اگر شرایط مهیا شود برای آقای مورایس و بردیف هم این کار را خواهم کرد تا بگویم ما مردمان مهمان‌نواز هستیم. مثل آقای ولاسکو که به والیبال ما آمد و همیشه از ما یاد می‌کند، دوست دارم مربیان دیگر هم اینطور باشند.

الهامی در مورد اهداف‌شان بیان کرد: استقلال و پرسپولیس کشوری هستند و من خودم دوست دارم نماینده تهران باشیم. این وظیفه یک زمان بر دوش راه‌آهن، بانک ملی و پاس بود. دوست دارم نماینده تهران باشیم و بازیکن سازی را ادامه بدهیم که جوانان خوبی را تربیت و به تیم‌های بزرگ تحویل دهیم‌. دنبال این هستم که جایگزین تیم‌های خوب باشیم تا جوانان تهرانی هرز نروند. به خصوص در مناطق جنوب و مرکز شهر و هرکجا باشند بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

او در پایان گقت: درست است هوادار نداریم ولی دوست دارم با نوع فوتبال‌مان مردم تهران لذت ببرند و نماینده شایسته‌ای برای تهران باشیم. ما اتحاد خیلی خوبی داریم و به خواسته‌های مان در اردوی ترکیه رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز