خبرگزاری کار ایران

الهامی: نفت مسجدسلیمان مربی کاربلدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۳۵

سرمربی هوادار تهران گفت:فردا اگر بازیکنان 100 درصد انرژی را نگذارند به مشکل می خوریم.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار و نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی خواهد بود.تیم نفت با توجه به برد هفته اول و مربی کاربلدی دارد. قطعا فردا اگر 100 درصد انرژی را نگذارند به مشکل می خوریم و باید تمرکز لازم را داشته باشیم.  

وی افزود: بابت تاخیر عذرخواهی می کنم زیرا بخاطر ترافیک دیرآمدم و در این ترافیک باید بیایم و بروم کار سختی است بهتر است تمهیداتی در نظر گرفته شود تا شرایط بهتری شود.

سرمربی هوادار در مورد مسابقه گفت: نفت با استحقاق در هفته اول پیروز شده است.باید تمرکز لازم را داشته باشیم و بدانیم با نتیجه گرفتن به کجا می رسیم. فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود چون پشت این بازی خیلی چیزها هست که می‌شود در موردش صحبت کرد. تیم خوبی هستیم که روز به روز بهتر می شویم خوشحالم که با این بازیکنان کار می کنیم. مجموعه ای همدل هستیم. همه دنبال موفقیت تیم هستند که این برایم مایه خوشحالی است. امیدوارم فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم و تیمی که شایسته برد است به سه امتیازش برسد.

وی در مورد بحث شفافیت مالی و نقاط تاریکی که باید به آن رسیدگی شود و یا اینکه همه سرکار هستند گفت: این نشست در مورد بازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز