خبرگزاری کار ایران

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گلستان:

بیش از ۳۸ هزار فقره انواع تسهیلات در یک سال گذشته در استان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۷۶

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان گفت: طی یک سال اخیر بیش از ۳۸ هزار فقره انواع تسهیلات به متقاضیان به مبلغ بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال پرداخت کردیم.

به گزارش ایلنای گلستان، سید مصطفی صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: طی یک سال اخیر منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده که شاهد رشد ۱۰۰ درصدی هستیم که چشم انداز ما این است‌ که به ۳۰ هزار میلیارد ریال هم برسد.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر این بانک ۳۸ هزار و ۵۷۶ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرد که هزار و ۷۹۷ فقره تسهیلات مربوط به ازدواج بوده و چهار هزار و۷۸۶ فقره برای کالای ایرانی پرداخت شد.

وی یاداور شد: برای تسهیلات اشتغالزایی وکار آفرینی  بیش از ۹ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از شش هزار میلیارد ریال پرداخت کردیم.

وی گفت: در سالجاری پیشخوان مجازی در بانک قرض الحسنه مهرایران راه اندازی شد وخدمات به خوبی به مشتریان ارائه می شود و همیشه این بانک برای رفع نیاز های مردم قدم های بزرگ و مثبتی برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: در یک سال اخیر اقدمات مهمی بانک قرض الحسنه مهر ایران درگلستان انجام داده که تسهیلات این بانک از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و نزدیک به ۵۰ درصد وام پرداخت کردیم بدون ضامن بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز