خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح کرد:

حرکت به سمت تحقق «دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی»

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۴۸۶

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ساماندهی و ارتقا شاخص‌های فرهنگی و امور رفاهی دانشجویان و همچنین زمینه‌سازی برای تحقق «دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی» خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این نشست با اشاره به همکاری‌های بین بخشی نهادهای فرهنگی و دانشجویی با دانشگاه در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی افزود: ساماندهی و ارتقا شاخص‌های فرهنگی و امور رفاهی دانشجویان و زمینه‌سازی برای تحقق «دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی» در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح‌شده در «سند دانشگاه اسلامی» و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و در حوزه سبک زندگی اسلامی‌-ایرانی از برنامه‌های جدی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دوره جدید مدیریتی است. 

همچنین کلانتری ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه فرهنگی به ظرفیت‌های بالای این دانشگاه در انجام طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی اشاره نمود و حمایت خود و مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را در راستای تحقق هر چه بهتر ایده‌ها و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام داشت. 

در ادامه جلسه رجبی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تشریح برنامه‌های انجام شده به ارائه گزارش عملکرد این معاونت پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز