خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی او-اسپرت؛

دختران خوزستانی هفت مدال را به خود اختصاص دادند/تنها نماینده خوزستان در بخش آقایان طلایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۰۲

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی او-اسپورت از دوم تا چهارم شهریورماه در بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی او-اسپورت از دوم تا چهارم شهریورماه در بخش آقایان و بانوان در ارومیه برگزار شد.

بیش از ۱۵ استان از جمله خوزستان در این رقابت‌ها شرکت داشتند که در نهایت  رزمی کاران خوزستانی به چهار مدال طلا، یک نقره و ۲ نشان برنز رسیدند.

زهرا لیموچی و آیدا مرادی در رده سنی بزرگسالان، تارا البرزی در رده سنی جوانان و آیدا زمانپور در رده سنی نوجوانان بر سکوی اول ایستادند.

همچنین نرگس شریفی در رده سنی جوانان به مقام دوم رسید و مهناز الماسی و سمیرا موسوی هر دو در رده سنی جوانان به عنوان سومی دست پیدا کردند.

تیم خوزستان به سرپرستی دنیا قابضی موفق به کسب این عناوین شد. وی سرداور مسابقات انتخابی تیم‌ملی او-اسپرت نیز بود.

قابضی در این خصوص به ایلنا گفت: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی او-اسپرت در بخش مبارزه ای به میزبانی ارومیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه خوزستان با ۷ فایتر در این مسابقات شرکت کرد، افزود: دستاورد این رویداد برای بانوان خوزستانی ۴ مدال طلا، یک مدال نقره و  ۲مدال برنز بود.

وی ادامه داد: در بخش آقایان هم تنها یک فایتر نونهال در بخش مبارزه‌ای بنام ابوالفضل مرادی‌خواه به نمایندگی از خوزستان شرکت کرد و با پنج بازی قهرمان و مدال طلا دریافت کرد و طلیعه دار افتخار رزمی او-اسپرت خوزستان شد.

سرداور این مسابقات همچنین گفت: ورزشکاران خوزستانی با جیب خالی وارد میدان رقابت شدند اما با دست پر به سرزمین افتخارات خوزستان پای گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولین حوزه تخصصی ورزشی و همچنین شرکت‌های خصوصی از محل مسئولیت‌های اجتماعی بودجه‌ای برای حمایت مالی ورزشکارانی که نام آور ورزش خوزستان در جامعه ورزشی ایران زمین هستند در نظر گیرند و با حمایت‌های مادی و معنوی از نخبگان ورزشی که به توسعه پایدار ورزش کمک می‌کنند و خالق نشاط و سلامت جامعه هستند، این خط و مسیر را هموار و تقویت کنند.

به گزارش ایلنا، تیم‌ ملی او-اسپرت خود را برای مسابقات قهرمانی جهانی در شهر مسکو روسیه آماده می‌کند.

انتهای پیام/
قربان درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز