خبرگزاری کار ایران

ناراحتم که حسینی و مطهری را کنار گذاشتیم

ساپینتو: برای داشتن این بازیکنان جنگیدم / همه منتظر هستند تا از اشتباه ما استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۸۷

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران و صحنه های جنجالی بازی ملوان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از برتری مقابل ملوان اظهار داشت: به عقیده من در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم و قبل از اینکه گل اول را ملوان بزند ما چند موقعیت هم ایجاد کردیم. خیلی قوی ظاهر شدیم، فشار زیادی آوردیم و نگذاشتیم بازی خوبی انجام بدهند. به فوتبال مستقیم روی آوردند و در اشتباه کوچک نیمه اول توانستند روی اوت گل بزنند. این اشتباه خط دفاعی ما نبود و فقط اشتباه تمرکزی بود. روی این‌ها کار کرده بودیم و از این هم درس عبرت گرفته بودیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم اگرچه یک بر صفر عقب افتاده بودیم هرگز عصبانی نبودیم و عقیده داشتیم که می‌توانیم نتیجه بازی را تغییر بدهیم. به همین دلیل توانستیم نتیجه را عوض کنیم. شصت دقیقه مقابل سپاهان بازی کردیم ولی این اعتقاد را نداشتیم و باژی را تغییر ندادم ولی این هفته روی بازیکنان خیلی کار کردم که حتی اگر گل هم خوردیم باید به بازی برگردیم و تسلیم نشویم. با همان سیستمی که مقابل سپاهان داشتیم بازی را انجام دادیم و نخواستم که در این مسابقه سیستم را عوض کنم. در این بازی سیستم را به ۳-۳-۴ تغییر دادم و با این تغییرات خوب جواب داد. تعویض‌ها هم خوب جواب دادند و با این روند باید تمام بازی‌های دیگر را هم ادامه بدهیم و به خودمان اعتماد داشته باشیم و هیچوقت هم تسلیم نشویم. 

سرمربی پرتغالی در مورد درگیری با اعضای هلال احمر کنار زمین گفت: وقتی ما گل خوردیم، آن‌ها شادی کردند. کمی دلخوری پیش آمد. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. بعد از آن من رفتم و عذرخواهی کردم. آن‌ها را در آغوش گرفتم و قضیه تمام شد.

او درباره اینکه برخلاف بازی هفته اول، بازیکنان نیمکت نشین استقلال در بازی امروز شکل بازی را تغییر دادند، عنوان کرد: جنگیدم که این بازیکنان را بیاورند. برای قهرمانی نه تنها به 11 نفر بلکه نیمکت قوی هم لازم دارید تا بتوانید در کل لیگ با آن‌ها بازی کنید و قهرمان شوید. خیلی ناراحتم که دو بازیکن خیلی حرفه‌ایم را کنار گذاشتم. ارسلان و حسینی واقعا لایق بودند، بمانند. هفته خیلی سختی برایم بود. لایق بیرون رفتن نبودند. کیفیت این را داشتند که با ما باشند ولی در لیست مشکل فضا داشتیم که باید تغییراتی انجام می‌دادیم. جز این کاری نمی‌توانستیم انجام بدهیم. این برد را می‌خواهم به آن‌ها، خاقانی، امید و آن‌هایی که نیامدند تقدیم کنم. آمانوف با ما هست. بازیکنانی که امروز با ما نیستند. این برد برای آن‌ها هم هست. رقابت خیلی سختی در تمرین بین این بازیکنان وجود دارد. این برای همه‌شان خوب است چون باید به سطح بالا برسند.

سرمربی استقلال درمورد اینکه این تیم در نیمه اول تحت تاثیر بازی ملوان بود اما در نیمه دوم تفکرات تاکتیکی‌اش اجرا شد، گفت: لیاقت این را داشتیم که در نیمه اول هم 4-3 گل بزنیم ولی از فرصت.ها استفاده نکردیم. یک توپ بلند ارسال کردند. اوت انداختند و بعد از آن هم گل به ثمر رسید. به بازیکنان گفتم بعد از اینکه یک گل ناعادلانه می‌خورید باید برای آن بجنگید. همه تیم ها منتظرند تا از اشتباه ما استفاده کنند. ما نباید از این اشتباهات داشته باشیم.

ساپینتو درباره اینکه استقلال در دفاع مشکل دارد، گفت: با این موافق نیستم که در دفاع مشکل داریم. فقط یک ضد حمله سریع در نیمه دوم داشتند. هر تیمی سخت است. در این لیگ تیم راحتی نداریم. ببینید که بعدا چه تیم‌هایی می‌آیند ملوان را ببرند.

سرمربی پرتغالی در خصوص اینکه امسال این تیم بر خلاف فصل گذشته راحت گل می‌خورد، اظهار داشت: ما روی کارهای تهاجمی خیلی کار کردیم. باید در دفاع هم کمی عملکردمان خوب باشد. زمان زیادی برای پیشرفت داریم. مطمئنم در این یک ماه تیم به حالت مطلوب خودش می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز