خبرگزاری کار ایران

در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

کراپ الوند اولین شکست لیگ را تجربه کرد/ سرمربی استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۵۷۶

کراپ الوند در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اولین شکست خود در این دوره از لیگ را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کراپ الوند در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در بازی خارج از خانه مقابل سن ایچ ساوه به میدان رفت.

در این بازی که بین دو صدر نشین رخ داد کراپ بازی را با نتیجه 2 بر 4 به حریف واگذار کرد و پس از 5 برد و یک تساوی اولین شکست خود را تجربه کرد.

کراپ با نتیجه این بازی 16 امتیازی باقی ماند و با دو پل سقوط در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

سن ایچ هم 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد و با 19 امتیاز صدر نشین باقی ماند.

محمود خوراکچی، سرمربی کراپ بعد از این بازی از سمت خود استعفا داد.

به گفته پایگاه خبری فوتسال خوراکچی علت استفای خود را برخورد ناشایست مدیران باشگاه  اعلام کرده است.؛ او اعلام کرده؛ در تمام طول عمر زندگی و ورزشی‌ام همیشه با احترام برخورد کرده‌ام و به دلیل اینکه امشب در رختکن قداست سرمربی و کادر فنی در حضور بازیکنان خدشه‌‌دار شد با تمام احترامی که به خانواده نخ‌باف دارم و از آنها برای حضورشان در فوتسال تشکر می‌کنم استعفای خودم را اعلام می‌کنم.

قائم مقام باشگاه کراپ هم اعلام کرده که درخواست استعفای خوراکچی امروز بررسی و اعلام خواهد شد؛ البته او درخصوص عملکرد تیم تا هفته هفتم لیگ برتر گفته از نتیجه به دست آمده راضی هستیم و آن را خوب ارزیابی می‌کنیم و درباره ادعای سرمربی درباره رفتار بد مدیریت باشگاه هم موضوع در هیئت مدیریه مطرح و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز