خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با یک نماینده مجلس مطرح شد؛

چرا صدای ایثارگران شرکتی مخابرات شنیده نشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۱۸

سیدناصر حسینی‌پور گفت: بعد از گذشت ۱۷ ماه از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هنوز هیچ اقدامی در جهت اقامه قانون در شرکت مذکور صورت نگرفته است. بر اساس ترک فعل و ترک کار این قضیه باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و پنجم مرداد، ایثارگران شرکتی مخابرات در اعتراض به‌ عدم تبدیل وضعیت مقابل ساختمان کنسرسیوم اعتماد مبین تجمع کردند؛ در جریان این تجمع مسالمت‌آمیز صنفی، برخورد مناسبی با ایثارگران و خانواده‌های شهدا صورت نگرفت؛ سیدناصر حسینی‌پور (نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی) ضمن محکوم کردن برخورد با تجمع صنفی ایثارگران شرکت مخابرات ایران، خواستار رسیدگی وزیر محترم کشور و سردار اشتری با مامورین خاطی شد.

وی با اشاره به اینکه این گونه برخوردهای فیزیکی و تعرض کلامی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و ولینعمتان این ملت، مغایر با فرمایشات مقام معظم رهبریست، افزود: در نظام جمهوری اسلامی پسندیده نیست با کسانی که تمام وجودشان را برای این ملک و ملت به میدان آورده‌اند و در نهایت آرامش، اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و حق و حقوق قانونی خود را مطالبه می‌کنند، اینگونه برخورد شود.

حسینی‌پور اضافه کرد: قطعا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با خودداری از اجرای قانون، در این تعرض و ظلم به این قشر عزیز سهیم بوده که بعد از گذشت ۱۷ ماه از تصویب قانون تبدیل وضعیت ایثارگران هنوز هیچ اقدامی در جهت اقامه قانون در شرکت مذکور صورت نگرفته است. بنده به عنوان عضوی از مجموعه کمیسیون اصل نود قانون اساسی، بر اساس ترک فعل و ترک کار این قضیه را پیگیری خواهم کرد؛ بیست و پنج مرداد نیز در جلسه‌ای که با آقای قاضی زاده هاشمی داشتیم، مراتب اعتراض نسبت به ترک فعل آقایان مسئول شرکت مخابرات ایران را متذکر شدم.

او در پایان گفت: به عنوان نماینده مردم، خواهان برخورد با اخلالگران در امور ایثارگران و متعرضان به ساحت خانواده‌های شهدا هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز