خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه:

تأسیس سیستم‌های نظارتی موجب امنیت و سلامت جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۵۹

در مراسمی با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، سیستم مانیتورینگ سازمان قضایی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبداللهی در مراسم سیستم مانیتورینگ سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به وظیفه مهم و حساس سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مایه افتخار و دژ مستحکم کشور به شمار می‌روند و سازمان قضایی نیروهای مسلح امروز مسئولیت صیانت از نیروهای مومن، انقلابی و ارزشی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تأسیس تشکیلات و سیستم‌های نظارتی موجب امنیت و سلامت می‌شود، گفت: امنیت و سلامت دو محور کلی مورد انتظار جامعه انسانی برای تمدن سازی است که در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی و در منویات مقام معظم رهبری نیز بارها بر این دو محور تأکید شده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به افتتاح سیستم مانیتورینگ در سازمان قضایی نیروهای مسلح، تاکید کرد: ما با افزایش نیرو نمی‌توانیم کار را پیش ببریم. امروز بهترین راه رصد است و باید از راه دور و ازطریق هوشمند سازی سیستم‌های نظارتی کار را انجام دهیم، لذا یکی از معیارهایی که در سند تحول نیز به تعالی رسیده همین موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی اظهار کرد: حفظ امنیت و سلامت در جامعه در اولویت قرار دارد، با وجود این دو مقوله و با توجه به سرمایه‌های عظیمی که متشکل از جوانان انقلابی و نیروهای متعهد و دلسوز که در کشور وجود دارد قطعاً می‌توانیم در ابعاد مختلف به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنیم، کما اینکه در طول عمر با برکت نظام اسلامی همواره اینگونه بوده و بدون تردید در این مسیر پرافتخار هیچ کسی و‌ هیچ چیزی نمی‌تواند مانع پیشرفت ما شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز