خبرگزاری کار ایران

تشکیل پرونده شخصیت در قزوین مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۹۵

کتاب مصادیق تشکیل پرونده شخصیت در قوانین کیفری ایران توسط دادستان قزوین تدوین و با مکاتبه‌ای در اختیار مسئولان قضایی، قضات و همکاران اداری دادسرا قرار گرفت تا با آگاهی بیشتر از قوانین مربوطه نسبت به تشکیل پرونده شخصیت اقدام شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ کتاب مصادیق تشکیل پرونده شخصیت در قوانین کیفری ایران توسط حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین تهیه و تدوین شد.

این کتاب در 25 سرفصل به مصادیق تشکیل پرونده شخصیت در قوانین کیفری حوزه‌های مختلف پرداخته و نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضاییه در این خصوص نیز گردآوری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص انتشار این کتاب گفت: تشکیل پرونده شخصیت در جرائم کیفری بسیار حائز اهمیت است و گاهاً اوضاع و احوال فرد متهم که در پرونده شخصیت آمده، می‌تواند در صدور آراء قضایی و مجازات متهم اثرگذار باشد و به همین خاطر این موضوع باید به صورت تخصصی و ویژه مورد توجه قرار گیرد.

حسین رجبی خاطرنشان کرد: در این کتاب 25 سرفصل قانونی آمده است و اهم آن مصادیق تشکیل پرونده شخصیت در قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری، قانون پولشویی، قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی، قانون تشدید مجازات اسیدپاشی، قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، قانون مبارزه با قاچاق انسان، قانون کیفر بزه‌های مربوط به راه آهن، قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی و... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز