خبرگزاری کار ایران

خرید اینترنتی لوستر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۲۷

لوستر نماد ظرافت مدرن است و افزودن آن به خانه می تواند به زیبایی دکوراسیون داخلی شما بیافزاید. انواع مختلفی از وسایل روشنایی وجود دارد که می توانید از آنها برای زیباتر جلوه دادن خانه خود استفاده کنید. اما لوسترها به عنوان تکمیل کننده سبک خانه به فضای داخلی اضافه می شوند. لوسترها را می توان در چندین قسمت مختلف خانه و بسته به ترجیحات شما استفاده کرد.

انواع مختلفی از لوسترها وجود دارد که هرکدام برای سبک خاصی از دکوراسیون مناسب هستند بنابراین آشنایی با هر نوع بسیار مهم است. در ادامه انواع سبک های ساخت لوستر را بررسی خواهیم کرد.

امروزه خرید لوستر به صورت اینترنتی هم به لیست خرید های اینترنتی اضافه شده است. ولی قبل از آن باید یک شناخت نسبی به انواع لوستر داشته باشیم

لوستر کلاسیک:

این سبک از لوستر اصولا از ترکیب فلز و کریستال و شیشه ساخته می شود فلز کار عموما از برنج است که در گذر زمان دچار زنگ زدگی نشود فلسفه استفاده از کریستال در این سبک لوستر ایجاد شکست نور است که با پخش نور در محیط فضای بزرگی را روشن کند

لوستر باکارات ، از جمله لوسترهای سبک کلاسیک و لوکس است که انتخاب خوبی برای خانه های کلاسیک و بزرگ محسوب می شود. ظاهر این لوستر جذاب، شبیه به لوسترهای فرانسوی است که در تالارهای بزرگ نصب می شوند.

نصب لوستر باکارات برای اتاق های بزرگ پذیرایی و سالن های نشیمن عالی است. این لوستر پرنور و باشکوه برای خانه هایی که سقف بلند و متراژ بالایی دارند عالی است.

اگر فضای خانه شما بزرگ است و برای طراحی دکوراسیون داخلی، به فکر خرید لوستر کلاسیک و زیبا هستید، خرید لوستر باکارات را به شما پیشنهاد می کنیم.

لوستر باکارات II ، یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین لوسترهای مجلل است که رنگ زیبایی نیز دارد. رنگ لوستر باکارات II ، عسلی یا نباتی است و با دکوراسیون های داخلی کلاسیک سلطنتی به خوبی هماهنگی دارد. بعد از نصب لوستر باکارات خواهید دید که خانه شما چقدر روشن تر و زیباتر می شود و چه فضای خاص و دلنشینی در خانه شما برقرار می شود.

لوستر باکارات II  90سانتیمتر عرض دارد و در حالت عادی، ارتفاع آن 100 سانتیمتر است. در هنگام نصب لوستر باکارات II، شما می توانید با توجه به متراژ خانه خود، ارتفاع لوستر را تغییر دهید و بلندی و کوتاهی آن را تنظیم کنید.

یکی دیگر از امکانات لوستر باکارات ، امکان تغییر شاخه های آن است. لوستر باکارات موجود در فروشگاه طرح پرداز پایا، در انواع مختلف 4 شاخه، 5 شاخه، 6 شاخه، 7 شاخه، 8 شاخه، 9 شاخه، 10 شاخه، 11 شاخه، 12 شاخه، 13 شاخه، 14 شاخه، 15 شاخه، 16 شاخه، 17 شاخه و 18 شاخه در بازار موجود است. هر چقدر تعداد شاخه های این لوستر بیشتر می شود، میزان روشنایی این لوستر نیز بیشتر خواهد شد و این موضوع روی قیمت نهایی لوستر نیز تاثیر می گذارد. لوستر باکارات با تعداد شاخه های کمتر برای سالنهای پذیرایی متوسط مناسب است؛ در حالی که لوسترهای بزرگ پرنور و 18 شاخه، برای فضاهایی مانند سالنهای پذیرایی و تالارها مناسب هستند تا نور بیشتری را در فضا برقرار کنند.

لوستر مدرن:

بر خلاف لوستر کلاسیک که از شاخه های متعدد و حباب های مجلل تشکیل شده ، در ساخت لوستر مدرن از اشکال خلاقانه و نوار های نورانی استفاده می شود و اصولا این سبک از لوستر را می توان در تمامی فضاهای خانه مانند آشپزخانه نشیمن و اتاق های خواب استفاده کرد         

خرید اینترنتی لوستر           

طراحی لوستر روستیک:

 برای کسانی که به ظاهر روستایی در دکوراسیون خانه خود علاقه دارند، این لوستر می تواند یک افزودنی عالی به فضای داخلی خانه آنها باشد. این لوسترها از چوب، آهن و لامپ های سبک ادیسون استفاده می کند که جلوه ای روستایی به فضای داخلی شما می بخشد

خرید اینترنتی لوستر

طراحی لوستر صنعتی:

این لوسترها از چوب و فلز ساخته شده اند. طراحی لوستر صنعتی تصویری از نورپردازی را منعکس می کند که در بسیاری از کارخانه ها به چشم می خورد

خرید اینترنتی لوستر

چرا خرید لوستر باکارات  را به شما پیشنهاد می کنیم؟

این لوستر سقفی به خوبی روی سقف نصب می شود و اصلا جابه‌جا نخواهد شد. همچنین کریستال ها و متریال های لوستر باکارات از آن جدا نمی شود و شل نخواهد شد. در نتیجه زیبایی ظاهری لوستر تا مدتها حفظ می شود.

 لوستر باکارات  II در رنگ عسلی (نباتی) وجود دارد و شما می توانید رنگ لوستر را با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

لوستر باکارات از آن لوسترهایی است که در طی سالهای گذشته، همچنان پرطرفدار مانده است و هنوز هم از جمله کارهای پرفروش محسوب می شود.

اگر به طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک علاقه‌مند هستید، لوستر باکارات را انتخاب کنید. شما می توانید با توجه به بودجه خود و متراژ منزلتان، تعداد شاخه های لوستر خود را مشخص کنید و بهترین و مناسب ترین لوستر را برای خانه خود انتخاب کنید.

 

  • البته بعد از شناخت نسبی و برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد سایت شرکت طرح پرداز پایا شوید.

Www.tarhpardaz.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز