خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:

جشنواره ابوذر بستر روایت جمعی و همگانی برای کشف و حل مسئله خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۰۱۱

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: همه تلاشمان را انجام دادیم تا جشنواره ششم درگیر کلیشه‌ها و تعارف‌ها نشود.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی شاد در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی گفت: همه تلاشمان این است جشنواره ششم درگیر کلیشه‌ها و تعارف‌ها نباشد. این جشنواره برای جلب رضایت افراد نیست.

وی تصریح کرد: این جشنواره بستری ایجاد می‌کند که یک حرکت با هدف بیان مسئله و حل مسئله داشته باشد. معتقدیم صاحبان قلم و اهالی رسانه فرهیختگان جامعه هستند. همچنین شناسایی مسئله، کشف مسئله، پرداختن به مسئله و ارائه مدل برای حل آن مهمترین دغدغه ما است.

 رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این جشنواره همچنین تلاش کرده در مسائل استان و مشهد چند شاخص اساسی را محور کار خودش قرار دهد. مسئله هویت خراسان و مشهد برای ما اهمیت ویژ‌های دارد.

به گفته وی، مشهد صرفا یک شهر راهبردی نیست بلکه میزبان جریان زیارت و فرهنگ رضوی است.

شاد با بیان اینکه مشهد میزبان اصلی هویت دینی و شیعی و گفتمان اصلی ما است، ادامه داد: در حوزه نارضایتی‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی از ابتدای سال ۱۴۰۱ مدام درگیر چالش‌ها بودیم. خطه خراسان و مشهد راهبردی و از اهمیت زیادی برخوردار است.

فاطمه سهامی دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی نیز گفت:جشنواره ابوذر در این سال‌ها جایگاه خود را در بین اصحاب رسانه استان پیدا کرده است اما وقتی می‌توانیم بگوییم جشنواره ابوذر به قله خود رسیده که مسیر ابوذر پروری برای آن تعریف شده باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره ششم در دو بخش تعاملی و رقابتی برگزار می‌شود افزود: بخش تعاملی شامل سه رویداد تلویزیون اینترنتی، همایش‌های دوماهانه گام و هم‌قدمان رسانه‌ای است.

سهامی ادامه داد: تلویزیون اینترنتی با هدف تبیین شبکه مسائل خراسان رضوی و نسبت ابوذر با مطالبه‌گری و حق‌خواهی برای رفع مشکلات بومی، با حضور کارشناسان و متخصصان تولید محتوا می‌کند. همچنین دوماهانه‌های گام بستر انتقال تجربه افراد منتخب دوره‌های قبل جشنواره برای شرکت‌کنندگان جدید را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز