خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نخستین میز خدمت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در کاویان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۷۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته بسیج نخستین میز خدمت این شرکت برای شهرک ها و نواحی صنعتی در شهرک صنعتی کاویان شهرستان فریمان راه اندازی و به مشکلات ۶ واحد صنعتی رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی بهرامی زاده افزود: هدف از راه اندازی میز خدمت در شهرک ها و نواحی صنعتی صرفه جویی در وقت و هزینه کارآفرینان و سرمایه گذاران و سهولت دسترسی آنان به مدیران این شرکت برای رفع مشکلات و برداشتن موانع تولید می باشد.

وی بیان کرد: از این پس هر هفته میز خدمت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با حضور تعدادی از مدیران معاونت های مختلف برنامه ریزی، فنی و صنایع کوچک در شرکت خدماتی یکی از شهرک ها و ناحیه صنعتی استان مستقر شده و پاسخگوی مشکلات و نیازهای کارآفرینان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: خدمات این شرکت در دو بخش سخت افزاری شامل تامین زمین، زیرساختهای برق و آب و گاز و مخابرات و ماشین آلات و بخش نرم افزاری شامل تسهیلات بانکی، آموزش، قوانین، عارضه یابی واحدها و رفع مشکلات آنها در قالب کلینیک کسب و کار، شرکت در نمایشگاه ها و کمک به عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی از طریق میز خدمت قابل ارائه است.

بهرامی زاده افزود: افزون بر این مدیران معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی هفته ای یک مرتبه به شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف استان مراجعه کرده و در قالب برگزاری کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی می کنند.

۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۴ ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز