خبرگزاری کار ایران

تن هاگ:‌ رونالدو می‌تواند قراردادش را تمدید کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۴۷۱

سرمربی شیاطین سرخ همچنان متقاعد شده است که یک فوق ستاره پرتغالی در جای خود باقی خواهد ماند و می تواند گزینه ای را در قرارداد خود ببیند.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاگ پیشنهاد کرده که کریستیانو رونالدو می‌تواند دو سال دیگر را در منچستریونایتد سپری کند و با محو شدن صحبت‌ها در مورد انتقال به جایی دیگر، هر شانسی وجود دارد که گزینه تمدید قراردادش در منچستریونایتد مطرح شود.

در حال حاضر، فوق ستاره پرتغالی همچنان گمانه‌زنی برای انتقال تابستانی را پیش رو دارد و باشگاهی مانند چلسی، بایرن مونیخ، اسپورتینگ و اتلتیکو مادرید به او مرتبط هستند.

سران باشگاه منچستریونایتد معتقدند که قصد فروش ندارند و سرمربی جدیدشان مدعی است که برنده 5 توپ طلا می‌تواند بندی را در قرارداد خود ببیند که او را تا سال 2024 در اولدترافورد نگه می‌دارد.

آیا کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟

رونالدو وارد سال آخر قراردادی می شود که با بازگشت به انگلیس در سال 2021 با آن موافقت کرد اما تن هاگ در مورد تمدید اقامتش گفته است: "من به خوبی مطلع هستم که او نیز یک گزینه تمدید دارد، نه؟ بله (او می تواند بیشتر از این فصل بماند)، اما صادقانه بگویم، البته من سه سال است که با اینجا قرارداد امضا کرده ام، اما در فوتبال این زمان نیز کوتاه مدت است. ما باید از ابتدا پیروز شویم. بنابراین من آنقدر به جلو نگاه نمی کنم. من یک استراتژی دارم، این یک فرآیند است، زمان می برد، اما در نهایت باید از همان ابتدا مطمئن شویم که یک تیم برنده وجود دارد."

آیا رونالدو در سیستم منچستریونایتد جای می گیرد؟

فصل گذشته علیرغم ثبت 24 گل، سؤالاتی مطرح شد که آیا رونالدو مرد مناسبی برای هدایت خط حمله یونایتد است یا خیر.

با این حال، تن هاگ هیچ شکی ندارد که این بازیکن افسانه ای 37 ساله می تواند در سیستم او قرار بگیرد و می گوید: "من فکر می کنم کریستیانو قادر به انجام این کار است. او در دوران حرفه ای خود همه چیز را نشان داده است. من خواسته ام را تعیین کرده ام. ما می خواهیم به روش خاصی بازی کنیم. یک بازیکن برتر می تواند کمک کند و رونالدو یک بازیکن برتر مطلق در تیم ماست. بازیکنان نحوه بازی شما را دیکته می کنند. به خصوص بازیکنانی که گل می زنند زیرا برای یک تیم بسیار مهم هستند. شما تیم خود را حول آن‌ها می سازید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز