خبرگزاری کار ایران

انتصابات جدید در شرکت پشتیبانی امور دام کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۶۵

در راستای ایجاد تسریع و تسهیل بیشتر در انجام کلیه امور و ماموریت‌های شرکت پشتیبانی امور دام، مدیرعامل و عضو هیات مدیره با صدور احکامی انتصاب ضمن عملیاتی کردن تشکیلات جدید ابلاغ شده توسط وزارت متبوع و آرزوی توفیق و صحت وسلامت در مسیر خدمت برای منصوبین جدید، دستورات لازم در این راستا را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام، محسن سلامی در ابتدای جلسه معارفه منصوبین جدید با حضور کلیه معاونان و مدیران ستادی، اعضای هیات مدیره و حضور وبیناری مدیران کل استانی، در محل سالن جلسات  شرکت، با تبریک اعیاد سعید پیشرو و تقدیر از زحمات کلیه پرسنل پشتیبانی امور دام در اقصی نقاط کشور به خصوص در ایام اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و ابراز خرسندی از ظرفیت موجود سرمایه انسانی برای ایشان، توفیق خدمت در نهایت صحت و سلامت و حسن عاقبت آرزو کرد.

جعفر آهنگری، عضو هیات مدیره نیز با آرزوی توفیق برای کلیه همکاران منصوب شده، به اجرای هرچه سریع‌تر ساختار سازمانی جدید در تمامی زیربخش‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های منصوب شده، تاکید کرد.

در ادامه این جلسه احکام صادره به شرح زیر توسط مدیران ارشد به منصوبین تحویل شد:

- محمد جعفری، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی

- حسین سلامی، سرپرست اداره‌کل بازرگانی خارجی

- محمد اورمزدی، مدیرکل کنترل کیفی

- کیوان حاجیان، مدیرکل دفتر فنی

- مهران صادقیان، سرپرست اداره‌کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی

- رضا کریمی، سرپرست اداره‌کل بازرگانی داخلی

- عباس امامی، مدیرکل تامین و توزیع نهاده‌های دامی و سرپرست اداره کل تنظیم و رصد و پایش بازار

در پایان جلسه، محمد جعفری، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی زمان ابلاغ دستورالعمل خرید مرغ به خصوص سویه آرین بر تسریع در امور بازرگانی، کاهش دیوان‌سالاری در این حوزه و بهبود مدیریت ذخایر استراتژیک گوشت مرغ تاکید کرد و محمدمهدی صادقی، معاون برنامه‌ریزی مدیریت توسعه و منابع از پرداخت وجه مطالبات مرغداران در چند روز آینده خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز