خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ:

در طول ۵ سال گذشته سرقت مسلحانهِ مهم از بانک نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۶۶

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ما در تهران با اقتدار پلیس های تخصصی سازمان جرم و جرایم سازمان یافته را برهم زدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تجلیل از دست اندرکاران و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی گفت: کمتر از یک ماه پیش یک ماراتن سنگین عملیاتی را برای برگزاری مراسم سالگرد  ارتحال امام داشتیم و تلاش کردیم این مراسم بدون مشکل به پایان برسد اما در همان دو روز تعطیلات با اقدام ناجوانمردانه اراذل و اوباش در مرتضی گرد مواجه بودیم که همکاران من به سرعت این افراد را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در طول ۵ سال گذشته سرقت مسلحانه مهم از بانک نداشتیم ادامه داد: بعد از تعطیلات خبر سرقت از صندوق امانات به ما اعلام شد و مهم این بود که سه روز از سرقت گذشته بود در حالی که هر چقدر فاصله از وقوع تا اطلاع رسانی گذشته باشد کار ما را سخت‌تر می شود.

وی ادامه داد: بلافاصله قرارگاه ویژه تشکیل شد و تیم های مختلف کار خود را به سرعت آغاز کردند و اطلاعات را جمع آوری و بررسی می کردند. ما هیچ سرنخی از این موضوع نداشتیم. روز بعد ما تقریبا می دانستیم چه کسانی این اتفاق را رقم زده اند. به سرعت پس از شناسایی دستگیری اتفاق افتاد. برخی از دوستان در سازمان‌های دیگر می خواستند به ما اطلاعاتی را درخصوص سارقان بدهند و زمانی این اطلاعات را به ما دادند که ما سارقان را دستگیر کرده بودیم.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۲۰ درصد از جرایم سرقت در تهران رخ می دهد که در گذشته ۳۰ درصد و الان با اقدامات همکاران من به ۲۰ درصد رسیده است روزانه ده‌ها سرقت و جرم در تهران توسط پلیس کشف می شود.

سردار رحیمی تاکید کرد: ما در تهران با اقتدار پلیس های تخصصی سازمان جرم و جرایم سازمان یافته را برهم زدیم. 

وی افزود: دو روز قبل در درگیری مسلحانه‌ای که بین همکارانم و اوباش مسلح انجام شد، ۴ قبضه سلاح که ۲ قبضه از آن سلاح کلاشینکف بود، کشف شد و همکارانم در قالب تنها یک تیم واحد گشتی، این باند را متلاشی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز