خبرگزاری کار ایران

فتح خرمشهر فتح قله‌های ایثار و شهامت بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۲۹

رئیس پلیس تهران بزرگ در یادداشتی فتح خرمشهر را فتح قله های ایثار و شهامت خواند و گفت: سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در حقیقت فتح قله های ایثار و شهامت و شجاعت بود و در این روز ملت بزرگ ما صلابت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشاند. یاد و خاطره امام عظیم الشان و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.

به گزارش ایلنا، در متن یادداشت رئیس پلیس تهران بزرگ آمده است؛ سوم خرداد در حقیقت روز حماسه آفرینی ملتی نستوه و بزرگ است که توانست پاره تن خود را از چنگال دژخیمان ددمنشی که با شعار " آمده ایم تا بمانیم " آمده بودند نجات دهد. سوم خرداد روز ملی مقاومت برای ملتی است که 8 سال مجاهدانه با دست خالی در مقابل دشمنان دون مایه و سفاک خود ایستاد و 8 سال حماسه و ایثار و مجاهدت را به تصویر کشاند و به جهانیان نشان  داد که هرگز در مقابل زیاده خواهی آنان سر تسلیم فرونخواهد آورد و با مجاهدت و پایمردی خود دشمنان را به زانو در آورد.

در طول تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم سلسله پادشاهان مختلف به خصوص قاجاریان و پالانی ها بخش های این کشور را به بیگانگان تقدیم کردند تا خود در رفاه و آسایش و آرامش روزگاران را سیر نمایند و هیچ خلل و لطمه ای به عیش و نوش و خوش گذرانی آن ها وارد نشود. از این رو در قراردادهایی چون گلستان و ترکمانچای و... سرزمین مان را به تاراج دادند تا خود به سلامت باشند.

اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم اینکه حاکمیت همچنان در تب و تاب تثبیت و به ثبات رساندن عناصر داخلی و ... خود بود، دشمنان با به میدان کشاندن دیوانه ای سفاک جنگی نیابتی را علیه کشور ما به راه انداختند و 8 سال از زمین و آسمان و دریا صدام ملعون را حمایت و پشتیبانی کردند و آنچه در چنته داشتند را به میدان آوردند و در نهایت هم نتوانستند به خواسته خود که به زانو در آوردن ملت بزرگ ما بود دست پیدا کنند.

انقلاب اسلامی به ما قدرت و باوری بی نظیر داد و مردم ما با روحیه ای انقلابی با ایمانی راسخ به میدان نبرد شتافتند و در این میدان عظیم ایرانیان از جان و مال و هستی خود مایه گذاشتند و با اتحاد و انسجام و همدلی و ایمان راسخ خود دشمنان تا بن دندان مسلح و سفاک و ددمنش خود را به زانو در آورند و به دنیا نشان دادند که ملت بزرگ ما سرآمد رشادت و دلاوری هستند و به دشمنان ثابت کردند که تا پای جان از میهن و باور و اعتقادات خود دفاع خواهند کرد و پیروزی را به دست خواهند آورد.

سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر در حقیقت فتح قله های ایثار و شهامت و شجاعت بود و در این روز ملت بزرگ ما صلابت و عظمت خود را به رخ جهانیان کشاند. یاد و خاطره امام عظیم الشان و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.

سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس تهران بزرگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز