خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

بهره‌مندی کارگران بیکار شده به واسطه زلزله هرمزگان از بیمه بیکاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۹۱

میرهاشم موسوی گفت: با توجه به آسیب وارد شده به تعدادی از کارگاه‌های پرورش میگو بیش از هفتاد نفر از کارگران شاغل در این کارگاه‌ها از بیمه بیکاری تأمین‌اجتماعی استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، میرهاشم موسوی (مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی) در تماس با مسئولان استان هرمزگان بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان و حمایت از کارگران کارگاه‌هایی که به دلیل زلزله دچار مشکل شده‌اند؛ تاکید کرد.

وی در تماس با مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان برلزوم استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان تاکید و گزارش وضعیت خدمت‌رسانی مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان را از مدیران این استان دریافت کرد.

مدیران بیمه‌‎ای و درمانی تأمین‌اجتماعی هرمزگان همچنین با سفر به مناطق زلزله‌زده گزارش دقیقی از شرایط منطقه، اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده برای حمایت از زلزله‌زدگان به میرهاشم موسوی ارائه داده و از تداوم خدمت‌رسانی وعدم بروز آسیب به مراکز تأمین اجتماعی و کارکنان این سازمان خبر دادند.

براساس گزارشات واصله، بلافاصله پس از وقوع زلزله مراکز درمانی تأمین اجتماعی در حالت آماده باش قرار گرفته و ۱۲ نفر از مصدومین این حادثه که دچار آسیب‌های جزئی شده بودند، خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند. دو نفر نیز که دلیل استرس دچار درد در قفسه سینه و ناراحتی قلبی شده بودند، در بیمارستان تأمین‌اجتماعی بندرعباس بستری شده و روز بعد مرخص شده‌اند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان نیز از کارگاه‌های آسیب دیده از زلزله بازدید کرده و گفت: با توجه به آسیب وارد شده به تعدادی از کارگاه‌های پرورش میگو بیش از هفتاد نفر از کارگران شاغل در این کارگاه‌ها از بیمه بیکاری تأمین‌اجتماعی استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز