خبرگزاری کار ایران

۵۳ هزار خدمت پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۲۰

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: تیم‌های پزشکی و درمانی هلال‌احمر ایران تاکنون حدود ۵۳ هزار مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی حج تمتع ارائه داده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سیدعلی مرعشی در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به زائران ایرانی حج تمتع در کشور عربستان و توسط مجموعه پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: از روز ۲۶ خرداد تا پایان روز گذشته، یازدهم تیرماه در مجموع ۱۸ هزار و ۲۴۶ مورد ویزیت زائران در مطب‌ها و مجموعه‌ها انجام شده است.

مرعشی افزود: در بازه زمانی یاد شده ۱۰۰ مورد بستری زائران بیمار را در مکه مکرمه و مدینه منوره داشته‌ایم و ۲۶۴۹ مورد نیز خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و… در مکه و مدینه به زائران ایرانی ارائه شده است. همچنین ۱۰ هزار و ۲۱۶ مورد خدمات پرستاری، ۱۴ هزار و ۸۹۲ مورد نسخ درمانگاه‌ها، و یکهزار و ۶ مورد نیز نسخ مطب‌ها بوده است.

وی با تاکید بر اینکه حال عمومی زائران ایرانی خوب و شرایط تا کنون مناسب بوده است، افزود: در مجموع در ۱۷ روز گذشته ۵۲ هزار و ۷۸۸ مورد خدمات پزشکی و درمانی به زائران ایرانی خانه خدا در کشور عربستان ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز