خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر ۷۰ ساله در شهر ری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۰۲۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط مرگبار یک کارگر ۷۰ ساله به عمق ۲۷ متری چاهی در یک مزرعه در جنوب تهران خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۹:۰۵ صبح امروز یک مورد حادثه سقوط در چاه واقع در  شهر ری، میدان شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک زمین کشاورزی مخصوص سبزی کاری بود که در قسمتی از آن یک آلونک کوچک ایجاد شده و در آن چاهی به عمق ۲۷ متر قرار داشت. مردی حدودا ۷۰ ساله و از اتباع کشور افغانستان قصد داشته تا وارد این چاه بشود و به همین دلیل نیز اقدام به استفاده از تجهیزاتی مانند سیم بکسل و ... کرده و وارد آن شده اما پس از طی کردن حدود یک متر، ناگهان این تجهیزات رها شده و پیرمرد افغانستانی به عمق چاه سقوط کرده است. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد:  آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به خارج کردن این کارگر ۷۰ ساله از عمق چاه کرده و او را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که متاسفانه با معاینه و بررسی علائم حیاتی مرگ وی تایید و اعلام شد.

ملکی تصریح کرد: جسد به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده و پس از ایمن‌سازی محل عملیات در ساعت ۱۱:۳۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز