خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

فوت ۶ کارگر به دلیل آتش سوزی در اتاقک کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۶۲۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت ۶ کارگر به دلیل آتش سوزی در یک اتاقک کارگری در یک پروژه کارگاهی در بزرگراه شهید یاسینی خبرداد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۳:۰۲ یک مورد آتش سوزی به آدرس بزرگراه یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک پروژه بزرگ کارگاهی بود که هیچ ارتباطی با پایانه شرق تهران نداشته است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در بخشی از این پروژه کارگاهی چند اتاقک کارگری حدودا ۱۲ متری قرار داشت که در یکی از این اتاقک‌ها که مقداری پتو و یک موکت بود به دلایل نامشخصی که باید بررسی شود حریق اتفاق می‌افتد. در این اتاقک کارگران نیز حضور داشتند که با توجه به اینکه آتش سوزی در مقابل در ورودی این اتاقک اتفاق افتاده بود فقط یکی از کارگران موفق می‌شود که از این اتاقک خارج شود که البته دچار سوختگی‌هایی شده است. 

به گفته ملکی متاسفانه در این حادثه ۶ کارگر که همه از اتباع غیرایرانی بودند جان خود را از دست داده اند. 

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه گفته می شود این آتش سوزی با انفجار همراه بوده است باید به اطلاع برسانیم که با توجه به بررسی‌هایی که صورت گرفته است هیچ انفجاری در این حادثه اتفاق نیفتاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز