خبرگزاری کار ایران

در تراکتور توانستیم رضایت هواداران را جلب کنیم

نصرتی: تغییر اسکوچیچ در این شرایط کمکی به تیم ملی نمی‌کند/ بعید می‌دانم در ادامه هم بازی تدارکاتی مناسبی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۸۴

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تراکتور و همکاری با این تیم در فصلی که گذشت اظهار داشت: سال سختی را با تراکتور پشت سر گذاشتیم و زمانی که به این تیم آمدیم واقعاً شرایط روحی تیم به هم ریخته بود و عمده‌ترین کاری که توانستیم در آن مقطع انجام دهیم بازگرداندن روحیه تیم بود و روی مسائل روانی خیلی کار کردیم و خدا را شکر تاثیرات مثبتی هم داشتیم و همه این را دیدند. با کمک هواداران و تلاش بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتیم و باشگاه هم به خوبی از ما حمایت کرد تا عملکرد خوبی داشته باشیم و رضایت هواداران هم گواه این ادعای من است.

وی در مورد اینکه صحبت از ادامه همکاری با او در فصل آینده مطرح شده یا نه، گفت: اگر آقای ساغلام در تراکتور مانده بود احتمالاً این همکاری ادامه داشت ولی شرایط ماندن ایشان در تبریز فراهم نشد و من هم قراردادم با تراکتور تمام شده و تماسی هم از سوی باشگاه با من گرفته نشده است و برای همین فکر نمی‌کنم این اتفاق در فصل آینده رخ دهد. اگر پیشنهادی برسد آن را بررسی می‌کنم و در غیر این صورت برای تراکتور در فصل آینده آرزوی موفقیت دارم.

مربی فصل گذشته تراکتور در مورد وضعیت این تیم اظهار داشت: فصل گذشته تراکتور به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست نقل و انتقالات خوبی داشته باشد. اکثر بازیکنان کلیدی تیم جدا شده بودند و در همه پست‌ها جانشین مناسب جذب نشد. در حال حاضر به نظرم تراکتور نیاز به ترمیم در خیلی از پست‌ها دارد و اگر می‌خواهد به کورس قهرمانی برگردد باید بازیکنان با کیفیتی جذب کند و هواداران هم خیالشان راحت شود و از این فضای آشفته راحت شوند.

نصرتی در مورد حضور بردیف در تراکتور گفت: من شناختی روی ایشان ندارم و در این چند روزه در موردش تحقیق کردم و با سردار آزمون هم صحبتی داشتم و از کیفیت او خیلی صحبت کرد و او را مربی توانمندی می‌دانست. به نظرم بردیف مربی مناسبی برای تراکتور است و حضور او کیفیت این تیم و لیگ برتر ایران را بالا می‌برد. او مربی با تجربه‌ای است و این تجربه در تیم به کارش خواهد آمد.
نصرتی در مورد شرایط تیم ملی ایران هم عنوان کرد: تیم ملی شرایط خوبی ندارد و در حالیکه چند ماه بیشتر به جام جهانی باقی نمانده و دیگر فرصت چندانی در فیفا دی ها نداریم بازی‌های تدارکاتی مناسبی هم تا اینجای کار ترتیب داده نشده و همین باعث شده وضعیت جالب به نظر نرسد. یک اردو در قطر داشتیم که شرایط خوبی نداشت و به نظرم نتوانست مفید باشد.

وی افرود: یک فیفا دی در شهریور ماه داریم که امیدوارم برنامه خوبی برای آن داشته باشیم هرچند با توجه به شرایطی که می‌بینم بعید می‌دانم در آن تاریخ هم کار مهمی بتوانیم انجام بدهیم. امیدوارم این پیش بینی من اشتباه باشد و از حداقل ظرفیت های باقی مانده برای آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی استفاده کنیم و بیشتر از این متضرر نشویم.

 

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص انتقاداتی که از اسکوچیچ می‌شود و اینکه خیلی‌ها خواستار برکناری او هستند هم توضیح داد: این انتقادات را درست نمی‌بینم و در این شرایط مطرح کردنش هیچ کمکی به ما نمی‌کند. تغییر سرمربی نیاز به زمان دارد و سرمربی جدید باید مدتی کار کند تا شرایط دستش بیاید و تازه بخواهد تغییرات مد نظرش را اعمال کند و فرصتی برای این کار وجود ندارد. کادرفنی شناخت خوبی از تیم ملی دارد و به درک متقابلی از هم رسیدند و بهتر است این موارد مطرح نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز