خبرگزاری کار ایران

توافق نهایی صادقی با پرسپولیس؛ شنبه قرارداد امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۴۶

بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان روز شنبه قرارداد خود را با پرسپولیس امضا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پنجره تابستانی نقل و انتقالات در شرایطی این روزها پیگیری می‌شود که رقابت مدعیان قهرمانی فصل آینده از الآن بر سر جذب نفرات کلیدی که جذب آنها میسر است شروع شده و بدون شک چهره اصلی این پنجره نقل و انتقالات سعید صادقی، ستاره فصل گذشته گل گهر است که توانست با ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده علاوه بر کسب عنوان بهترین پاسور لیگ و شکستن رکورد پاس گل در یک فصل، بهترین بازیکن لیگ هم لقب گرفت و با پایان یافتن قراردادش با گل گهر تبدیل به شاه ماهی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران شد. 

صادقی در هفته‌های اخیر مذاکرات فشرده‌ای با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشت و هواداران دو تیم هم پیگیر اخبار پیوستن این بازیکن به تیم‌شان بودند و اینکه صادقی کدام مقصد را انتخاب می‌کند تبدیل به بزرگترین علامت سوال فوتبال ایران در روزهای اخیر شده است. 

حالا خبر رسید که صادقی در نهایت تصمیم نهایی خودش را گرفت و با پرسپولیس به توافق رسید تا در فصل آینده در این تیم توپ بزند. 

قرار است صادقی روز شنبه قراردادش را به صورت رسمی در دفتر باشگاه پرسپولیس به ثبت برساند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز