خبرگزاری کار ایران

به دنبال لقب مهندس در فوتبال نیستم

سعید صادقی: متوجه نشدم چه کسی دستور مصدوم کردن من را صادر کرد/ خود پاکدل و پرسپولیسی‌ها اشتباهات داور را قبول کردند/ بزرگترین ظلمی که دیدم در حق گل گهر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۷۳۸

هافبک تیم فوتبال گل گهر در مورد بازی با پرسپولیس و حواشی آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید صادقی، هافبک تیم فوتبال گل گهر این روزها یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های لیگ برتر است که با 7 پاس گل در کنار محسن آذرباد جایگاه نخست جدول پاسور‌های لیگ را در اختیار دارد و در کنار آن با 5 گل زده بهترین گلزن تیم گل گهر و گلزن‌ترین هافبک لیگ محسوب می‌شود و این روزها به عنوان یک مهره تاثیرگذار خیلی نامش سر زبان‌ها افتاده است. با او در مورد بازی با پرسپولیس و وضعیت خودش و تیمش گفتگو کردیم.

 

* می‌خواستیم پرسپولیس را ببریم ولی نشد

ما واقعاً در بازی با پرسپولیس فقط یک هدف داشتیم و آن هم پیروزی بود. برای این بازی تلاش زیادی داشتیم و تمرینات خوبی انجام داده بودیم و روی نقاط ضعف و قوتشان کار کردیم. موقعیت‌های خوبی در این بازی داشتیم که متاسفانه با بدشانسی و کم دقتی از دست رفتند و اگر دقت کنید در طول بازی به پرسپولیس موقعیت چندانی ندادیم و در نیمه دوم حتی یک موقعیت هم نداشتند. به هر جهت هدف ما برد بود که به دلیل بدشانسی و یک سری اشتباهات داوری نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.

 

* پرسپولیسی‌ها هم اشتباهات داور را قبول داشتند.

عادت ندارم در مورد داوری نظر بدهم و این کار کارشناسان است که صحنه‌ها را بررسی کنند و ببینند در هر موقعیت تصمیم داور درسته بود یا اشتباه ولی در این بازی خود بازیکنان پرسپولیس هم قبول داشتند داور اشتباه سوت زده است. یکی در مورد صحنه گل‌شان که همه دیدند با دست به ثمر رسید و خود حامد پاکدل هم این موضوع را پذیرفت و یکی هم خطایی که روی بهنام برزای در محوطه جریمه رخ داد و یک پنالتی به سود ما گرفته نشد که آن را هم بازیکنان حریف خودشان قبول داشتند ولی داور آن را ندید و نگرفت.

 

* نفهمیدم چه کسی دستور مصدوم کردن من را داد

من در جریان بازی متوجه نشدم کسی به بازیکنان پرسپولیس دستور مصدوم کردن من را داده باشد و بعد از بازی بود که دوستان در اینستاگرام کلیپ مربوط به این موضوع را برایم فرستادند و دیدم. در طول بازی چون فاصله زیادی با نیمکت داشتیم چنین صدایی نشنیدم و متوجه هم نشدم آن صحبت‌ها را چه کسی انجام می‌دهد و مخاطبش چه کسی است. اگر شما فهمیدید به من هم بگویید. در کل هم در بازی احساس نکردم بازیکنی از تیم حریف قصد داشته باشد عمداً روی من خطا کند و فکر نمی‌کنم هیچ فوتبالیستی انقدر بی وجدان باشد که دست به چنین کاری بزند چرا که غیر اخلاقی است و ما همه نان سالم و حلال از فوتبال در میاوریم و به خانه می‌بریم و من هم دوست دارم فکر کنم چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد و نمی‌خواهم به آن فکر کنم.

 

* بزرگترین ظلم در حق ما شد ولی آن را فراموش کردیم

کسر آن 7 امتیاز بزرگترین ظلم در حق تیم ما بود و نمونه‌اش را  دنیا نه تا به حال دیده‌ام و نه شنیده‌ام. واقعاً ظلم بزرگی در حق ما بود و خیلی از لحاظ روحی و روانی به ما آسیب زد و به سختی توانستیم به شرایط عادی برگردیم و روی نتایج ما هم تاثیر گذار بود. الان که فایل صوتی هم در این خصوص بیرون آمده و همه متوجه خیلی از مسائل شدند و امیدوارم حالا که چنین اتفاقی رخ داده شرایط تغییر کند و امتیازات ما را پس بدهند. ولی در کل ما این موضوع را فراموش کردیم وتمرکز ما روی بازی‌های آینده است که بهترین امتیازات را جمع کنیم و بهترین رتبه ممکن را در پایان فصل به دست بیاوریم.

 

* امسال بهترین فصل فوتبالی من نیست

اینکه امسال بهترین فصل فوتبالی من است را قبول ندارم. من در پدیده هم که بودم عملکرد خوبی داشتم ولی از این جهت که امسال بیشتر دیده شدم و بازی‌ام به چشم آمده قبول دارم و این را هم مرهون تلاش بازیکنان و کادرفنی و راهنمایی‌های آقای قلعه‌نویی هستم و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. آقای قلعه‌نویی را همه می‌شناسند و می‌دانند بهترین ویژگی‌های یک بازیکن را کشف می‌کند و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کند. به هر حال خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم و بازیکن موثری باشم ولی در کل مهم نتیجه گرفتن تیم است نه اینکه چه کسی گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد.

 

* به دنبال لقب مهندس نیستم

رقابت با محسن آذرباد یا بازیکنان دیگر در جدول پاس گل‌ها چیزی نیست که تمرکزم را روی آن بگذارم. من همه فکر و ذکرم در درجه اول موفقیت و کسب سه امتیاز هر بازی برای گل گهر است و اصلاً فوتبال یک ورزش تیمی است و ما فوتبال بازی می‌کنیم که در تیم موفق باشیم و شاید در کنارش در درجه دوم عناوین فردی مهم باشند. من هم واقعاً تمرکزم روی کمک به تیم است و ترجیح می‌دهم گل گهر موفق باشد تا اینکه خودم عناوینی کسب کنم. این لقب مهندس را هم که به آقای پاس گل می‌دهند اگر به من دادند نظر لطفشان است و اگر به هرکس دیگری رسید مبارکش باشد و حقیقتاً تمرکزم روی این مسائل نیست.

 

* به پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس و سپاهان افتخار می‌کنم

من ابتدای فصل هم پیشنهادات خوبی داشتم و در نیم فصل هم از استقلال و پرسپولیس و هم از سپاهان برایم نامه زدند. از اینکه باشگاه‌های بزرگ ایران من را می‌خواهند حس خوبی دارم و به آن افتخار می‌کنم و کتمان نمی‌کنم من هم مثل هر بازیکن ایرانی دیگر دوست دارم در این تیم‌ها فوتبال بازی کنم ولی در حال حاضر در گل گهر راحت هستم و زیر نظر امیرخان قلعه‌نویی شرایط خوبی دارم و دلم می‌خواهد به شادی مردم سیرجان کمک کنم. شاید در آینده به این تیم‌ها بروم ولی در حال حاضر تمرکزم روی گل گهر است و دوست دارم با این تیم موفق شوم و بهترین نتایج را کسب کنم.

 

* امیدوارم اسکوچیچ من را ببیند

اگر بگویم به تیم ملی فکر نمی‌کنم دروغ گفتم و هیچ بازیکنی نیست که به تیم ملی فکر نکند و من هم همه تلاشم این است تا در کنار کمک کردن به گل گهر بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و دعوت شوم و امیدوارم سرمربی تیم ملی هم بازی‌ها من را ببیند و به من فرصت دهد. اگر فرصت خدمت به تیم ملی کشورم را پیدا کنم افتخارم است و اگر هم این چنین نشد برای بازیکنان در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز