خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

فعالیت 123 واحد اقامتی بومگردی در سمنان/ تبدیل سمنان از معبر به مقصد گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۹۷

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۳ واحد اقامتی بومگردی در سطح استان در حال فعالیت است، بیان کرد: دهیاران در سطح روستاها به دنبال راه اندازی واحدهای بومگردی در راستای ارتقا اقتصاد روستا و جذب گردشگر باشند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی گفت: استان سمنان از لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری از قبیل شهرهای نمونه گردشگری، جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی ثبت شده دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی است که ضرورت دارد شناسانده شود. 

وی یادآور شد: ما در استان به دنبال این هستیم تا با اقدامات مناسب در حوزه گردشگری مدت ماندگاری مسافر افزایش یابد.

هاشمی با تاکید بر اینکه نگاه ما در حوزه گردشگری تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری است، تصریح کرد: کمیته تخصصی گردشگری با اقدامات کارشناسی و برگزاری جلسات مستمر در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه گردشگری استان به صورت ویژه گام بردارد.

وی اظهار کرد: گره گشایی از امور سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان امری ضروری است به همین واسطه در جهت ایجاد زمینه های اشتغال و تحقق رشد اقتصادی توجه به امر گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

هاشمی ادامه داد: زمینه جذب گردشگر در استان در راستای ارتقاء اقتصاد حوزه گردشگری و ایجاد زمینه اشتغال با اقدامات مناسب در دستور کار قرار داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۳ واحد اقامتی بومگردی در سطح استان در حال فعالیت است؛ دهیاران در سطح روستاها به دنبال راه اندازی واحدهای بومگردی در راستای ارتقاء اقتصاد روستا و جذب گردشگر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز