خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم پیگیری جدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۹۱

استاندار آذربایجان شرقی بر پیگیری جدی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تاکید کرد و گفت: باید در هفته دولت بتوانیم دستاوردهای مناسبی از این سفر را به مردم استان ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، زین العابدین خرّم رضوی، در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار را مسئول پیگیری مصوبات این سفر اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول موافقت‌نامه‌ها را تا مرحله اجرایی شدن پیگیری کنند.

وی همچنین بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه و نظارت و راهبری عملیات پیگیری در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پروژه‌های فرهنگی و ورزشی هم به‌طور جدی و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی پیگیری شود.

خرّم پیگیری ویژه پروژه‌های بخش مسکن و راه را خواستار شد و گفت: گزارش وضعیت این دو حوزه هر هفته باید ارائه شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه‌ها، اقدامات خود را برای مردم گزارش کنند، افزود: بازتاب دستاوردها و اقدامات دستگاه‌ها در امیدواری و احساس آرامش مردم تأثیرگذار است.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی هم گزارشی از روند تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز