خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید انگشتر طلا نامزدی جذاب و ارزان قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۶۱۱

انگشتر نامزدی، انگشتری است که به عنوان پیشنهاد یا گاها به عنوان نشان به عروس داده می شود و معمولا بسیاری از خانم ها این انگشتر را برای همیشه نگه می دارند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که انگشتر نامزدی با انگشتر عروسی متفاوت است و معمولا برای انگشتر نامزدی بهتر است سراغ مدل های ساده تر بروید. با این حال، خرید و انتخاب انگشتر نامزدی نیز می تواند کار سختی باشد و با چالش هایی همراه باشد.

اما نگران نباشید، ما در این مقاله نحوه خرید انگشتر طلا نامزدی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را خدمت تان ارائه می دهیم.

تفاوت حلقه نشان با انگشتر نامزدی

حقله نشان، انگشتری است که روز بله برون یا خواستگاری برای عروس آورده می شود، اما انگشتر نامزدی، مشترک است و خیلی از عروس و دامادها ترجیح می دهند مدل های ست را انتخاب کنند. انگشتر طلا نامزدی کاملا متفاوت با انگشتر نشان است و معمولا انگشتری که برای نشان انتخاب می شود، بزرگ تر است و البته می تواند ارزان تر از انگشتر نامزدی باشد. انگشتر نامزدی معمولا تا پایان عمر همراه شما است و یک اصلی که باید رعایت شود این است که جنس انگشتر طلا نامزدی برای عروس و داماد باید یکسان باشد، به عنوان مثال هر دو طلا زرد یا طلا سفید باشد. 

نکات خرید انگشتر طلا نامزدی

شما زمانی که برای خرید انگشتر طلا نامزدی به بازار مراجعه می کنید، با انواعی از طرح ها و مدل ها روبرو می شوید و همین می تواند انتخاب را برای تان سخت کند. اما در وهله اول آن چه باید در نظر بگیرید این است که خودتان چه سبک و مدلی دوست دارید، چون این انگشتر قرار است سال ها در دستان شما باشد. در کنار مدلی که دوست دارید، باید یک سری نکات را هم در نظر بگیرید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید و از خریدتان پشیمان نشوید.

  • سبک و مدل مورد نظر

شاید مهم ترین چیز هنگام خرید انگشتر طلا نامزدی این باشد که سبک و مدلی را انتخاب کنید که متناسب با سلقیه تان است تا هیچ وقت دلتان را نزند. شما باید ببینید بیشتر مدل های ساده دوست دارید یا مدل هایی که از سنگ و نگین تشکیل شده اند؟ طلا زرد دوست دارید یا طلا سفید؟ اگر سراغ مدل های نگین دار می روید، به این نکته توجه کنید که هر نگین داخل یک قاب از جنس طلا قرار گرفته باشد، چون اگر چنین نباشد احتمال افتادن نگین ها زیاد خواهد بود.

هنگام انتخاب مدل انگشتر طلا نامزدی، به مدل الماس و نگین هم توجه کنید. شکل الماس می تواند گرد، قلبی، بیضی یا اشکی شکل باشد که انتخاب آن کاملا سلیقه ای است.

راهنمای خرید انگشتر طلا نامزدی جذاب و ارزان قیمت

  • اندازه انگشتر طلا

انگشتر طلا نامزدی حتما باید متناسب با اندازه انگشت شما باشد تا روی دست جلوه پیدا کند. زمانی که قرار است داماد، عروس را سورپرایز کند یا زمانی که می خواهید خرید اینترنتی انجام دهید هم این نکته باید در نظر گرفته شود. اگر بتوانید یکی از انگشترهای همسرتان را همراه خود بیاورید، اندازه انگشت مشخص می شود و می توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید. اما اگر خودتان قصد خرید اینترنتی دارید، انگشت را با استفاده از متر اندازه بگیرید و سه تا چهار میلی متر به آن اضافه کنید و اندازه انگشتر را تعیین کنید.

  • پایه نگین انگشتر طلا

زمانی که سراغ مدل های نگین دار برای انگشتر طلا نامزدی می روید، حتما به پایه نگین هم باید توجه شود، آن هم به این دلیل که پایه نگین بر زیبایی انگشتر تاثیر می گذارد. پایه نگین می تواند یکی از مدل های زیر باشد:

  • تیفانی، که بیشتر حالت چنگکی دارد و یک نگین درشت روی آن قرار می گیرد و مدلی است که هیچ وقت از مد نمی افتد.
  • حفره ای، که دیواره فلزی دارد و نگین کاملا درون آن قرار می گیرد. در واقع، این حالت پایه بسیار ایمن است و از نگین محافظت خواهد شد و توصیه ما این است که افرادی که شاغل هستند یا زندگی فعالی دارند، سراغ این مدل ها بروند.
  • کانالی، که نگین ها در کنار هم و داخل شیار یا کانال قرار می گیرند و حتی از این نوع پایه می توان برای انگشترهای تک نگین هم استفاده کرد.
  • جنس فلز انگشتر طلا نامزدی

انگشتر طلا نامزدی در انواع طلا زرد، سفید و رزگلد در بازار موجود می باشد. خیلی از عروس خانم ها ترجیح می دهند سراغ مدل های طلا زرد با عیار 18 بروند که با فلزهای مقاوم ترکیب می شود و حتی برای استفاده های روزانه نیز مناسب هستند. انگشتر نامزدی طلا سفید برای افرادی مناسب است که خیلی اهل زرق و برق نیستند و می خواهند مدل ساده تری را انتخاب کنند و جالب است بدانید که اگر روی این انگشتر خط یفتد، به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید.

در پایان این که،

خرید انگشتر طلا نامزدی می تواند یکی از انتخاب های حساس برای عروس خانم ها باشد، اما اگر بدانید چه مدلی را دوست دارید و یک سری نکات قبل از خرید که به آن ها پرداختیم را هم در نظر بگیرید، انتخاب برایتان آسان تر خواهد شد. شما می توانید برای خرید انگشتر طلا نامزدی با مراجعه به وبسایت های مختلفی مثل دیجی کالا یا وبسایت های معتبر خرید طلا آنلاین مثل جواهری برادران غفاری، انواعی از طرح ها و مدل ها را مشاهده کرده و خرید امنی را داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز