خبرگزاری کار ایران

مجموعه تبریز دیزاین

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۷۴۸

مجموعه تبریز دیزاین حاصل همکاری استودیو طراحی هنرمند (تبریز لوگو)، استودیو طراحی آنکادر و شرکت فنی و مهندسی سیستم های اطلاعاتی سکوی نرم (تبریز وبسایت) با بیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی لوگو، وب سایت و سوشیال مدیا می باشد. دپارتمان تبریز دیزاین همیشه در تلاش بوده است که زیباترین و به روز ترین خدمات را برای کسب و کارتان به طراحی نماید.

خدمات ارائه شده توسط این مجموعه عبارت اند از:
  1.  طراحی لوگو
  2. طراحی ست اداری
  3. سوشیال مدیا و تولید محتوای اینستاگرام
  4. طراحی کمپین های تبلیغاتی
  5. طراحی و اجرای بیلبورد های تبلیغاتی
  6. تولید ویدیو و تیزر تبلیغاتی
  7. طراحی وبسایت
  8. خدمات سئو تخصصی

طراحی لوگو

در دنیای کنونی، میلیون‌‌ها یا شاید بهتر باشد بگوییم میلیاردها شغل و حرفه وجود دارند که همگی تلاش می‌‌ کنند تا یک تجربه مشتری عالی ارائه دهند و اسم و رسمی برای خود به هم بزنند. برندینگ قوی و ایجاد یک برند قدرتمند یکی از مهم‌‌ ترین مسائل پیش روی کسب و کارهای جدید و امروزی است؛ چرا که با این روش می‌‌ توانند خود را از سایر رقیبان متمایز کرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تلاش می‌‌ کنند برای نخستین بار هویت برند خود را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درک کنید که انجام برندینگ و ایجاد یک برند به چه عناصری نیازمند است. متاسفانه، این کار چندان هم ساده نیست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و کنار و بر روی یک سری کالاها تفاوت دارد.

بهتر است بدانیم طراحی لوگو تجاری، طراحی هویت، و برند سازی دارای نقش‌ های متفاوتی هستند که با همدیگر سبب ایجاد یک تصور برای یک کسب و کار و یا محصول می‌ گردند.

طراحی ست اداری

داشتن یک ست اداری زیبا و شکیل باعث می شود که مشتریان شما در نگاه اول به نظم و دقت شما در کسب و کارتان پی ببرند و این مورد ناخواسته، موجب جلب اعتماد مخاطب خواهد شد. یک ست اداری دلنشین، دارای لوگویی زیبا با طراحی استاندارد برای برندتان به همراه یک رنگ سازمانی در کنار سایر اطلاعات تماس، می باشد و به صورت حرفه ای، در هر کدام از اقلام چاپی، با تناسب ابعاد، به درستی چیده می شود.

طراحی یک ست اداری می تواند شامل طرح های یکپارچه از اقلام مختلف ملزومات چاپی باشد، ست کامل اداری شامل کارت ویزیت، کارت پرسنلی، سربرگ A4، سربرگ A5، پاکت نامه ملخی، یادداشت، پاکت نامه A4، پاکت نامه A5، کاور سی دی، فاکتور اختصاصی، والپیپر و … می باشد.

سوشیال مدیا و تولید محتوای اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم‌ ها برای تبلیغات و گسترش کسب و کار می باشد. به همین خاطر اگر بتوان کسب و کاری را در این پلتفرم گسترش داد، امتیاز زیادی گرفته و سریع تر شناخته خواهد شد، پس به خاطر داشته باشید که مدیریت پیج و تولید محتوای بهینه برای اینستاگرام  یکی از مهمترین بحث‌ های راه اندازی کسب و کار شماست و باید اصولی و برنامه ریزی شده انجام شود.

در دنیای امروز، شرکت های زیادی برای مدیریت پیج اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده اند تا کارهای گسترش کسب و کار مشتریان را انجام دهند. ممکن است شما به عنوان کارفرما، سوالاتی داشته باشید؛ که نحوه مدیریت پیج اینستاگرام چگونه است؟ اگر مدیریت پیج اینستاگرام خود را به شرکتی همچون مجموعه تبریز دیزاین بسپارید، خدمات زیر را دریافت خواهید کرد:

  • تولید محتوای ارزشمند، خلاق، و جذاب برای اینستاگرام
  • تبلیغات حرفه‌ای در اینستاگرام
  • افزایش تعامل با مخاطب و ایجاد پست و استوری‌ های کال تو اکشن
  • هشتگ گذاری تخصصی
  • افزایش فالوور هدفمند
  • ایده پردازی خلاقانه برای درگیری مخاطب با پیج شما
  • برندینگ و افزایش آگاهی از برند
  • پست و استوری گذاری تایمینگ

طراحی و اجرای بیلبورد تبلیغاتی

تابلو بیلبورد های تبلیغاتی یا همان نمایشگر ها در شکل­ ها و ابعاد مختلفی ساخته می­ شوند. ابعاد و شکل و فرم تابلو بر اساس خواست کارفرما و متناسب با محل قرارگیری آن طراحی، ساخته و نصب می­ گردد.  بسته به محل قرارگیری بیلبورد تبلیغاتی، نوع سیستم نورپردازی آن مشخص شده و اجرا می­ گردد. در طراحی بیلبوردها از المان­ های خاصی استفاده می­ شود تا زیبایی منحصر به فردی به محیط داده و فضایی زیبا و جذاب از منظر بازدید کننده ایجاد نماید.

شرکت تبلیغاتی آنکادر آماده ارائه مشاوره و خدمات در انواع زمینه های تبلیغات محیطی می باشد. برای اطلاع از شرایط با ما در تماس باشید.

مجموعه تبریز دیزاین

تولید ویدیو و تیزر تبلیغاتی

هر کسب و کاری برای معرفی محصول و یا خدماتی که ارائه می دهد، نیازمند تبلیغات است. اما تبلیغات نیز استراتژی‌ های مخصوص به خودش را دارد و فقط با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی و انتشار آن بدون استراتژی نمی‌ توان انتظار نتیجه‌ بسیار درخشانی از تبلیغات داشت. در واقع هر برندی نیازمند آن است که ذهن مشتری را از قبل برای محصول آماده و در او هیجان خرید ایجاد کند. تیزر تبلیغاتی یکی از روش‌ های ایجاد هیجان در مشتری است که هم نام برند را در ذهن او نهادینه می‌ کند و هم منجر به فروش بیشتر محصول می‌ شود.

ما از تاثیرات مثبت و چشمگیر صفحه اینستاگرام بر روی گسترش کسب و کارها آگاهیم. شرکت دیجیتال مارکتینگ آنکادر، به پشتوانه تجربه چند ساله خود در اینستاگرام، آماده همکاری در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام در تبریز می باشد. برای اطلاع دقیق از تعرفه مدیریت پیج می‌ توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. آنکادر برای مدیریت پیج اینستاگرام شما، برنامه ریزی دقیق و بی نقصی دارد. اگر می‌ خواهید افزایش فالوور و بازدید و لایک در اینستاگرام در تبریز داشته باشید، حالا وقت عمل است.

طراحی وبسایت

امروزه هر کسب و کاری برای گسترش تجارت و کسب و کار خود باید دارای وب سایت خوب باشد. وب سایت شما می تواند محور اصلی موفقیت و یا دلیل شکست تجارت شما باشد. این عامل کاملا به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما برای مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن وبسایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نخواهد کرد. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد. مجموعه تبریز وب سایت  با پانزده سال سابقه در زمینه طراحی سایت در تبریز، سئو، بهینه سازی و افزایش بازدید سایت، آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد.

مجموعه تبریز دیزاین

خدمات سئو تخصصی

وبسایت شما اگر توسط یک تیم متخصص سئو گردد، در زمانی مناسب می توانید در نتایج نخست جستجو گوگل قرار بگیرید و رفته رفته شاهد افزایش چشمگیر درآمدتان از طریق سایت باشید. تصور کنید در کلمات کلیدی مد نظر خود در رتبه نخست قرار گیرید آن وقت است که از سراسر ایران برای کسب و کار شما یا محصولات شما متقاضی خواهد بود. بر عکس اگر سئو بر روی سایت خود انجام نداده و یا اینکه خودتان به صورت غیر حرفه ای بر روی سایت فعالیت های سئو انجام دهید نتیجه بسیار ضعیفی خواهید گرفت و مشتریان بالقوه شما از رقبایی که در نتایج نخست قرار گرفته اند خرید خواهند نمود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز