خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حج وزیارت:

عملکردی جهادی در طبخ و توزیع غذای زایران صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۲۱

رییس سازمان حج وزیارت عملکرد همکاران در طبخ و توزیع غذا در آشپزخانه مرکزی مدینه منوره را جهادی دانست و از اقدامات آن‌ها تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ سید صادق حسینی در نخستین جلسه ستاد مدینه منوره ضمن استماع گزارش واحدهای مختلف ستاد، از اقدامات صورت گرفته و تلاش‌های همه دست اندرکاران با وجود ضیق وقت تشکر کرد و توصیه‌هایی را برای بهبود روند خدمات اجرایی ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع تغذیه یکی از مهمترین بخش‌های مربوط به سفر زایران محسوب می‌شود گفت: در حج تمتع امسال تمامی اقدامات اجرایی به ویژه راه اندازی آشپزخانه متمرکز با وجود زمان بسیار اندک، به خوبی انجام گرفت.

رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: همکاران واحد تغذیه و آشپزخانه متمرکز در طی روزهای گذشته بابت راه اندازی و پیشبرد اقدامات اجرایی، عملکردی جهادی انجام داده‌اند که این اقدامات قابل تقدیر است.

حسینی افزود: میانگین سنی زایران ما ۵۳ سال است که باید به ذائقه اکثریت افراد توجه ویژه‌ای شود و تغذیه را براساس شرایط آب و هوایی و ذائقه آن‌ها طبخ و توزیع کرد؛ ضمن اینکه ساعت توزیع غذا و نظم آن نیز حایز اهمیت است که از دست اندرکاران اقدامات اجرایی به ویژه در حوزه آشپزخانه‌ها تشکر می‌کنیم.

رییس سازمان حج وزیارت همچنین بر بهبود کیفیت تغذیه بین راهی زایران تاکید کرد و گفت: باید غذای مناسبی برای زایرانی که از شجره به سمت مکه مکرمه عزیمت می‌کنند و غذای بین راهی تناول می‌نمایند تدارک دیده شود و برنامه ریزی مناسبی وجود داشته باشد.

وی بر رفع نواقص و مشکلات مطرح شده از سوی زایران اشاره و بر تسهیل امور زایران در حوزه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد.

حسینی در پایان بر رضایت حداکثری زایران و نظر سنجیداز آن‌ها برای بهبود کیفیت خدمات تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز