خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش: باید تلاش کنیم ورزش اصفهان مانند گذشته بدرخشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۲۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم مدیرکل جدید ورزش اصفهان موفق باشد و همه باید دست به دست هم دهیم تا ورزش استان اصفهان مانند گذشته بدرخشد؛ همه خاطرات خوبی از اصفهان داریم.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: میز خدمت از روز گذشته با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برپا شده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در ارزیابی‌هایی که انجام شده بین وزارتخانه‌هایی است که در دقت و سرعت عمل و کیفیت خدمات زبان‌زد است که به واسطه روحیه ورزشی همکاران است؛ در سفرهای استانی رده خوبی در بین دستگاه‌ها داریم.

سجادی تصریح کرد: فرصت خوبی ایجاد شد که به همکاران خسته نباشید بگویم، جواد محمدی کار خود را شروع کرده، امیدوارم موفق باشد و همه باید دست به دست هم دهیم تا ورزش استان اصفهان مانند گذشته بدرخشد؛ همه خاطرات خوبی از اصفهان داریم و در دوران ورزشی این‌جا زیاد دویده‌ام.

وزیر ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد: تیم‌های صنعتی خوبی در اصفهان داریم، تقریبا حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های کشور را در اصفهان داریم، باید قدر این باشگاه‌ها را دانست و از آن‌ها حمایت کرد؛ اصفهان پتانسیل حضور مؤثر‌تر بخش خصوصی در ورزش را دارد و به کمک ورزش دولتی بیاید، امیدواریم نقاط قوت و افتخارات کسب شده ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهمی داریم که باید پروژه‌های نیمه‌تمام کامل شود و به سرانه ورزشی استان افزود شود، سرانه ورزشی اصفهان 46 سانتی‌متر مربع است در حالی که متوسط سرانه ورزشی کشور 75 سانتی‌متر مربع است، 10 درصد سرپوشیده و مابقی روباز است.

سجادی ابراز امیدواری کرد: اصفهان پتانسیل داشتن سرانه ورزشی بیشتری دارد، باید پروژه‌های نیمه‌تمام به اتمام برسد البته از اماکن موجود به بهترین شکل باید استفاده شود؛ فضای حاشیه زاینده‌رود و سایر اماکن برای ورزش همگانی استفاده شود، باید سعی شود میزبانی‌ها بیشتر شود و چند میزبانی بین‌المللی برای اصفهان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز