خبرگزاری کار ایران

همکاری معاونت پیشگیری و فراجا در کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۹۳

جلسه‌ای با رویکرد ضرورت بررسی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در فراجا و برای ارتقا سطح همکاری و اقدامات مشترک این نهاد و قوه قضائیه به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با حضور قائم‌مقام و مدیران کل ادارات مختلف این معاونت و نماینده دادستان، معاون و مشاور ناجا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با تاکید بر نقش مهم همه نهادها در پیشگیری و کنترل جرم گفت: اگر همه ظرفیت‌های موجود نهادهای دست‌اندرکار احصا و دسته‌بندی شود دچار تشتت نمی‌شویم.

جهانگیر افزود: برای پیشبرد اهداف و استفاده از پتانسیل موجود در نهادها باید ظرفیت‌های نظامی و انتظامی، قضایی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای، اداری و قانونی احصا شود و با دسته‌بندی آنها از تمام این توان استفاده کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار کرد: وقتی این قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها احصا شود تبدیل به ظرفیت عملی و اجرایی می‌شود و می‌توان با این توان مضاعف به مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده‌ها رفت.

در پایان این جلسه جهانگیر با تاکید بر نقش این معاونت و ضرورت هم‌افزایی با فراجا در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: اگر همه نهادها چشمان بینا داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنند جامعه‌ای سالم خواهیم داشت و می‌توان سطح آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز