خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر خارجه روسیه:

غرب از وخیم‌تر کردن شرایط خودداری کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۳۸۷

معاون وزیر خارجه روسیه از کشورهای غربی خواست تا نهایت احتیاط را به خرج دهند و از وخیم‌تر کردن شرایط خودداری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ریا نووستی، «سرگی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه، از غرب خواست تا کاملاً احتیاط کنند و از وخیم‌تر کردن شرایط خودداری کنند.

وی در جریان گفت‌وگویی گفت که ایالات متحده آمریکا به بازی کردن با آتش ادامه می‌دهد و این خطرناک است. اکنون وقت آن فرا رسیده است که طرف غربی نهایت احتیاط را به خرج دهد و از دامن زدن به تنش‌ها خودداری کند.

معاون وزارت خارجه روسیه در ادامه افزود: «طرف آمریکایی همچنین باید از ارسال تسلیحات به اوکراین، علی‌الخصوص تسلیحات بی‌ثبات‌کننده‌ای مانند موشک «هیمارز» و سیستم‌های توپخانه‌ای، خودداری کند.»

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خطرات درگیری مستقیم میان روسیه و کشورهای غربی، به این نکته اشاره کرد که کشورهای غربی کوشش می‌کنند تا روسیه را به اجرا گذاشتن نوعی «بازی سازنده» در رابطه با استفاده از تسلیحات هسته‌ای متهم کنند. این «کاملاً نادرست است»، این استدلال‌ها بی‌ارزش هستند و با واقعیت مطابقت ندارند. اما ما با این مسئله آشنا هستیم که غرب  غیر از دروغ‌گویی و تحریف واقعیت‌های پیچیده‌ به نفع ایده‌های ژئوپلیتیک و اولویت‌های‌شان، هیچ کار دیگری انجام نمی‌دهند. این یک هنجار است و مخصوصاً در نحوه عملکرد رسانه‌های‌شان مشهود است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز