خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی/ دیدار معاون وزیر خارجه روسیه با سفیر آمریکا در مسکو/ اعلام آمادگی فرانسه برای همکاری در عملیات رفع محاصره بندر اودسا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۵۴

سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی، دیدار معاون وزیر خارجه روسیه با سفیر آمریکا در مسکو و اعلام آمادگی فرانسه برای همکاری در عملیات رفع محاصره بندر اودسا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس ضدایرانی، از تغییر سیاست این رژیم در قبال تهران خبر داد.

- دفتر ریاست جمهوری فرانسه از آمادگی این کشور برای همکاری با اوکراین در عملیات رفع محاصره بندر اودسا خبر داد.

- نمایندگی منطقه دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی آتش‌بس اعلام کرد که نیروهای اوکراینی ۴۰ موشک گراد به سمت این منطقه شلیک کردند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را محکوم کرده و آن را غیرقابل قبول و مغایر با هنجارهای اساسی حقوق بین‌الملل خواند.

- وزارت خارجه روسیه طی بیانیه‌ای از دیدار معاون وزیر خارجه این کشور با سفیر آمریکا در مسکو خبر داد.

- نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از گفت‌وگو با معاون وزیر خارجه کره‌جنوبی با محوریت ایران خبر داد.

- دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، به فلسطین اشغالی و کرانه باختری سفر می‌کند.

- شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد که دولت این کشور آماده است برای بهبود روابط با عربستان، چشم خود را روی پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی ببندد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز