خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر فرهنگ عراق در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۹۴۶

وزیر فرهنگ عراق به‌همراه معاونان و مدیران خود به بازدید از مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی رفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، حسن ناظم (وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق) به‌همراه معاونان و مدیران خود، صبح یک‌شنبه، بیست‌ودوم خرداد، در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) حضور یافت و با کاظم موسوی بجنوردی (رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی) دیدار کرد.

او در این ملاقات، که غلامرضا اباذری (رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق )  نیز حضور داشت، در جریان فعالیت‌های این مؤسسۀ پژوهشی قرار گرفت و از روند و روالِ تألیف و تدوینِ پروژه‌های علمی به‌ویژه دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به سه زبانِ فارسی، عربی و انگلیسی، دانشنامۀ فرهنگ مردم ایران، دانشنامۀ تهران بزرگ، تاریخ جامع ایران و جغرافیای جامع ایران آگاهی یافت.

او سپس ضمن بازدید از بخش‌های علمی مرکز، با حضور در بخش جغرافیا، با علی همدانی (مدیر این بخش و مدیر دانشنامۀ تهران) بزرگ گفتگو و از اصولِ دانشنامه‌نگاری در این نهاد علمی کسب اطلاع کرد.

وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق در ادامه از کتابخانۀ مرکز بازدید کرد و در گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار نیز حضور یافت و با نمونه‌ای از کتابخانه‌ها و مجموعه‌های اهدایی آشنا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز