خبرگزاری کار ایران

جسد بانوی مفقود شده در سیلاب مشهد پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۸۳۶

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: پیکر بانوی مفقود شده در حادثه سیلاب روز جمعه ۲۰ خرداد ماه، امروز در حوالی روستای "دهسرخ" در مسیر مشهد - کلات پیدا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی برامکی افزود: با تلاش تیم های هلال احمر پیکر بی‌جان این بانوی فوت شده در یکی از حوضچه های آب به جا مانده از سیل ۲ روز قبل در امتداد رودخانه گوجگی در مسیر مشهد به کلات پیدا شد.

وی گفت: در پی بارش‌های ۲ روز گذشته یک خودرو سواری در مسیر مشهد به کلات طعمه سیلاب شده بود که راننده خودرو غرق و همسر وی مفقود شده بود و تلاش برای یافتن وی از همان زمان آغاز شده بود.  

معاون عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: بارشهای اخیر که با بارش تگرگ شدید همراه بوده، موجب وارد آمدن خساراتی به کشتزارها و باغ های این شهرستان، به ویژه در غرب و جنوب غرب مشهد و روستاهای بخش مُلک آباد این شهرستان شده است.

برامکی همچنین با اشاره به تداوم این بارش ها در روز شنبه، روستاهای ده غیبی، عارفی و امان آباد و شهر ملک آباد را از مناطق آسیب دیده از سیل و بارشهای بهاری دیروز عنوان کرد و گفت: برخی منازل شهری و روستایی دچار آب بردگی و تخریب شده اند و همچنین سه خودرو به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب دچار آسیب شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز