خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام؛

برق دستگاه‌های پر مصرف قطع می شود/ کاهش ساعات اداری استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۵۱

استاندار در نشست مدیریت انرژی با بیان اینکه برق دستگاه‌های پر مصرف قطع می شود، گفت: صرفه‌جویی در حوزه انرژی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام،حسن بهرام نیا در نشست مدیریت مصرف انرژی استان با تأکید بر سیاست های دولت در بحث مدیریت مصرف انرژی به جای قطعی برق خواستار صرفه جویی در مصرف برق ابتدا از طرف دستگاه‌های اجرایی شد و هشدار داد: برق دستگاه‌های پر مصرف قطع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و این یک وظیفه خطیر برای رسانه ها، صدا و سیما و فضای مجازی است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

استاندار ایلام در ادامه بر تأمین برق بخش بهداشت و درمان و همچنین آب تأکید کرد و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی که از ژنراتورها در زمان پیک مصرف برق استفاده کننده سوخت رایگان دریافت می کنند و همچنین کشاورزانی که در زمان پیک مصرف برق مصرف نکنند در سایر ساعات می تواند از برق رایگان برخوردار شوند. 

وی در ادامه بر لزوم اصلاح شبکه توزیع آب در استان تاکید کرد و گفت: امروز مصرف آب با هدر رفت بالایی رو به روست و در این زمینه اصلاح شبکه توزیع آب در شهرها باید در دستور کار قرار گیرد.

بهرام نیا بر مدیریت زمان اورهال صنایع بزرگ استان در زمان پیک مصرف برق تاکید کرد و ادامه داد: این مهم علاوه بر اینکه باعث صرفه‌جویی می شود میزان ذخیره برق برای مصرف خانگی و مراکز حیاتی افزایش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: دولت برای مدیریت مصرف انرژی هزینه داده است و کاهش ساعات فعالیت دستگاه‌های اجرایی در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز