خبرگزاری کار ایران

در دیدار با بسیجیان شرکت صنایع چوب و کاغذ عنوان شد؛

کارگران در همه عرصه‌ها و در دفاع از آرمان‌های انقلاب در خط مقدم بودند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۲۳

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از کارگران به‌عنوان حافظان آرمان‌های انقلاب در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، سیاسی و فرهنگی نام برد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بسیجی در تبعیت از فرامین ولایت اما و اگر نمی‌کند و اطاعت پذیر تابع، صالح، پرهیزگار و مخلص است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در دیدار با بسیجیان شرکت صنایع چوب و کاغذ با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای کشور ما در صحنه سنگین، سخت و و طاقت فرسای نبرد حق علیه باطل بر علیه قدرت‌های استکباری، ضمن فتح این صنحنه دشوار، موجب حفظ عزت ملت ایران اسلامی شدند، بیان داشت: فرزندان این آب و خاک –به تعبیر رهبر معظم انقلاب - که از جنس بسیجیان هستند، با پشتوانه صبر و استقامت ملت مقاوم ایران اسلامی توانستند، حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند.

یونسی افزود: جمهوری اسلامی پیام آور نور، رستگاری و زیبایی برای همه ملت‌های آزادیخواه است.

وی ادامه داد: هفته بسیج یاد آور ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها ی نیروهای انقلابی در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بایست با شکوه در خور این انسان‌های بزرگ پاس داشته شود.

یونسی با بیان اینکه کارگران در همه عرصه‌ها و در دفاع از آرمان‌های انقلاب در خط مقدم بوده و هستند، یاد آور شد: این نقش بی‌بدیل را تاریخ نظام، دفاع مقدس و خون‌های شهدای عزیز ما روایت می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: هفته بسیج یادآور روحیه جهادی و شهادت طلبی است و شهدای عزیزی که از میان کارگران تقدیم انقلاب شد، نهال نوپای انقلاب را امروز به این قوت و قدرت رساند.

یونسی با بیان اینکه الفت میان واژه کارگر و بسیج نشانه جامع الاطراف بودن این قشر است و نشان از این دارد که جامعه شریف کارگری نه تنها در بخش تولید و صنعت نقش بالنده‌ای دارند، بلکه در حفظ آرمان‌های انقلاب در بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی، سیاسی و فرهنگی هم نقش ایفا می‌کند، اظهار داشت: پیشتازی در همه عرصه‌های دفاع از حریم انقلاب و نظام از ویژگی‌های بارز عنصر بسیجی است و امروز نقش بسیج در حوزه جنگ نرم و ایفای نقش فرهنگی نیز برجسته است.

وی تبعیت محض از ولایت و دفاع از حریم آن را برجسته‌ترین خصوصیت بسیجی دانست و عنوان کرد: بسیجی در تبعیت از فرامین ولایت اما و اگر نمی‌کند و اطاعت پذیر تابع، صالح، پرهیز گار و مخلص است.

یونسی از جمله دیگر ویژگی‌های بسیجی را اتخاذ روحیه تهاجمی در برابر دشمن توصیف کرد و ابراز داشت: ملت ما همه بسیجی‌اند و دل در گرو پیروی از رهبری و دفاع از انقلاب و کشور دارند.

وی با یبان اینکه روحیه بسیجی در طول انقلاب همه توطئه‌ها را خنثی نمود و دستاوردهای عظیمی را برای نظام به ارمغان آورد، خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی و داشتن روحیه جهادی در همه حوزه‌ها از خصوصیات یک بسیجی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با تفکر بسیجی می‌توان در عرصه‌های توسعه‌ای نیز شاهد دستاوردهای بزرگی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز