خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک رئیس کمیته ملی المپیک با ملی‌پوشان وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۱۹

نشست مشترک رئیس کمیته ملی المپیک با ملی‌پوشان وزنه‌برداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در پی حواشی اخیر تیم ملی وزنه برداری و ترک اردوی ملی‌پوشان و کادر فنی و پیرو درخواست قهرمانان این رشته، نشستی با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی، کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد حسین برخواه، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و ملی‌پوشان این رشته، ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.  

در ابتدای این نشست، صالحی امیری با اشاره به افتخار آفرینی‌های ملی‌پوشان این رشته در میادین جهانی  و المپیک، ضمن ابراز امیداوری برای تداوم این افتخارات اظهار داشت: کمیته ملی المپیک حمایت از تمام رشته‌های ورزشی به خصوص رشته‌های مدال آور و المپیکی را بر خود وظیفه می‌داند و ما همیشه در کنار ملی پوشان این رشته  بوده و خواهیم بود و آماده شنیدن صحبت‌های ملی پوشان هستیم. 

محمد حسین برخواه در ادامه نشست و ملی پوشان این رشته به مشکلات، کمبودها و موارد مورد نیاز برای برپایی اردوها و دسترسی به حداقل‌ها برای ملی پوشان المپیکی اشاره کردند و خواستار پیگیری هرچه سریعتر موضوع از سوی ریاست کمیته ملی المپیک شدند. 

صالحی امیری پس از شنیدن صحبت‌های ملی پوشان و کادر فنی وزنه برداری ضمن تاکید بر اهمیت رویدادهای  پیش رو، مثل بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های کسب سهمیه المپیک  اظهار داشت: به زودی نشست مشترکی با وزیر ورزش و جوانان و علی مرادی رئیس فدراسیون، پیرامون موارد مطرح شده و رفع هر چه سریع‌تر آن خواهیم داشت و نتیجه را به اطلاع شما می رسانیم. 

در این نشست علیرضا یوسفی‌ریا، امیر حقوقی، مصطفی جوادی، محمد زارعی، علی داودی، علی هاشمی، رسول معتمدی ملی پوشان رشته وزنه برداری حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز