خبرگزاری کار ایران

سجادی: درحال رایزنی با دو کشور برای بازی دوستانه تیم ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۵۱۹

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد برای برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی رایزنی با دو کشور در جریان است.

به گزارش ایلنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درمورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آماده سازی قطر گفت: آخرین خبری که داریم روز یکشنبه ساعت 8 شب به امید خدا در دوحه قطر بازی تیم ملی با الجزایر برگزار می شود. با آقای ماجدی هم که صحبت می کردم با چند تیم دیگر در حال مذاکره هستند و اعلام می کنند. ما خودمان با یکی دو کشور از طریق وزارت امور خارجه کمک گرفتیم و مذاکره می کنیم نهایتا نتایج این مذاکرات به فدراسیون فوتبال منتقل می شود که فدراسیون منعکس خواهد کرد. 

تیم ملی چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد؟ وزیر ورزش در پاسخ به این سوال گفت: ما که به جای فدراسیون تصمیم نمیگیریم و این کار تخصصی فدراسیون است. اینکه چند بازی باشد با کادرفنی است و چه کشورهایی باشد و بعد مسافتی و محل برگزاری. اگر بعد مسافتی مدنظر آنهاست آیا آن مسیر را برای یک بازی طی کنند یا چند بازی. تمام این ها تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال است. وظیفه ماست که کنار آنها باشیم و کمک کنیم. آنچه که فدراسیون و تیم ملی نیاز دارد قطعا به عنوان پشتیبان در خدمت شان هستیم.

سجادی درمورد انتقاد قبلی به وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: نیاز به این داشت که یک مقدار تصمیمات را تصریح کنند و قاطع باشند، جلسه هیات رئیسه انجام شد. مجمع برگزار شد. تصمیماتی که در مجمع گرفتند در واقع همان خواسته های ما بود که هرچه زودتر به ساماندهی برسیم و انتخابات فدراسیون هشتم شهریورماه خواهد بود. فدراسیون باید برنامه محور باشد و کادرفنی هم نظراتش را به فدراسیون می دهد و می دانیم که فرصت حضورمان در جام جهانی چه اندازه باارزش است و نباید آن را از دست بدهیم. باید از این فرصت بهره برداری کنیم و امیدواریم که فدراسیون چیزی برای تیم ملی کنار نگذارد. دوست داریم این دورخیزی که فدراسیون آغاز کرده برنامه ها محقق شود. در عملی شدن آنها باید کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز