خبرگزاری کار ایران

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ با استیبل کوین طلا آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۱۴

 

بازار طلا همیشه توانسته تا حد زیادی اعتماد سرمایه گذاران را به خود جلب کند. به همین دلیل در سپتامبر ۲۰۱۹ بود که ارز دیجیتال پکس گلد یا ارز  PAXG با پشتوانه طلا توسط شرکت پکسوس به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد. اگر همین حالا نگاهی به تغییر نرخ طلا از سال‌های خیلی دور تا به امروز بیندازید، سیر صعودی ارزش طلا از گذشته تا به امروز را خواهید دید. در حال حاضر نیز به دلایل بسیاری مانند کمبود این فلز ارزشمند، جنگ و دلایل دیگر، افزایش قیمت طلا محتمل‌تر از همیشه است؛ بنابراین به‌جای اینکه نگران خرید و نگهداری طلا باشید، می‌توانید ارز پکس گلد را به‌جای آن بخرید. این ارز با نوسانات طلا بالا و پایین می‌شود و هیچ فرقی با خریدن طلا ندارد! هرچند اگر اولین‌بار است اسم این ارز را می‌شنوید، به شما حق می‌دهیم درباره ارزش یا امنیت این ارز سؤالات زیادی در ذهن داشته باشید یا بخواهید بدانید ارز دیجیتال پکس گلد چیست و ارزش خرید دارد یا نه!

همه چیز درباره ارز پکس گلد

حضور در تجارت ارز‌های دیجیتال فراز و نشیب‌های زیادی دارد و همه توان تاب‌آوری نوسانات آن را ندارند. به همین دلیل پشتوانه طلا تا حد زیادی می‌تواند مبادلات اطراف ارز PAXG را با اعتماد بیشتری پیش ببرد. برخلاف بیت کوین، لایت کوین یا سایر ارز‌های دیجیتال، ارزش ارز پکسوس گلد با نگهداری شمش‌های طلا پشتیبانی می‌شود. شرکت پکسوس ارز دیجیتال طلا را به‌عنوان یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم توسعه داده است و شما می‌توانید آن را با سایر رمز ارز‌های دیگر مبادله کنید.

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ با استیبل کوین طلا آشنا شوید

هر توکن پکس گلد معادل ۱ اونس طلا برابر۱۰۳ /۳۱ گرم در نظر گرفته شده است و هر زمان که شما اراده کنید این ارز دیجیتال به طلا تبدیل می‌شود! با‌توجه‌به اینکه توکن‌های پکس گلد تا ۱۸ رقم اعشار قابل تقسیم هستند، نیاز نیست سرمایه‌گذاری عظیمی انجام دهید تا بتوانید ارز دیجیتال خود را به طلا تبدیل کنید.

استیبل کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که ارزش آنها به ارزش سایر ارز‌های دیجیتال، فیات یا فلزات گران‌بهایی مانند نقره و طلا وابسته است. اگر در استیبل کوین پکس گلد سرمایه‌گذاری کنید، به این معنی است که شما طلای واقعی دارید!

مزایای خرید ارز دیجیتال پکس گلد

پکسوس گلد با هدف استفاده از مزایای بازار ارز‌های دیجیتال و کنار زدن سختی‌های مبادله فیزیکی طلا روی کار آمده است. به بیان خیلی ساده، شما هم می‌توانید در تجارت ارز‌های دیجیتال حضور داشته باشید، هم از پشتوانه فلز با‌ارزشی مانند طلا برخوردار شوید. این مزیت باعث می‌شود که ریسک مالی سرمایه‌گذاری در این رمز ارز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

مطمئنا سرمایه‌گذاران هنوز می‌توانند به روش سنتی خرید شمش طلا را انجام دهند، اما آیا ریسک حمل‌ونقل و هزینه‌های جاری آن ارزشش را دارد؟ اندازه و وزن بالای شمش طلا باعث می‌شود تا نتوان به‌راحتی آن را در بازار خرید و فروش کرد و شرکت پکسوس با این اقدام خود به همه افراد امکان خرید طلا در هر ابعادی را داده است. به همین دلیل مزایای زیادی برای خرید ارز پکسوس گلد وجود دارد که در زیر به طور خلاصه به آنها اشاره کرده‌ایم:

  • امنیت بالا
  • پشتوانه طلا
  • هزینه پایین تراکنش
  • عدم پرداخت هزینه نگهداری
  • خرید و فروش آسان
  • مبادله یا بازخرید آسان با طلا و فیات

با خرید ارز دیجیتال طلا دیگر نگران سرقت طلا‌های خود نیستید و با خیال راحت ارزش آنها در جایی دیگر حفظ می‌شود.

خرید ارز دیجیتال پکس گلد

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ با استیبل کوین طلا آشنا شوید

خریدوفروش ارز پکس گلد از طریق صرافی‌های مختلفی امکان‌پذیر است و شما با عضویت در آن صرافی می‌توانید مقدار ارزی که نیاز دارید را بخرید. انتخاب صرافی را می‌توانید با‌توجه‌به حجم معاملات، نظر کاربران، میزان کارمزد و امنیت آن انجام دهید. صرافی‌هایی که احراز هویت دومرحله‌ای دارند و ویژگی‌هایی را برای حد ضرر کاربران خود در نظر گرفته‌اند را انتخاب کنید تا نگرانی کمتری درباره امنیت صرافی و از‌ دست‌دادن دارایی‌های خود داشته باشید.

صرافی‌های زیادی در دنیا وجود دارند که می‌توان در آنها خرید ارز پکس گلد را انجام داد. در ایران نیز صرافی‌هایی امکان خرید PAXG را ایجاد کرده‌اند. صرافی‌های زیر به ترتیب بر اساس نقدینگی و حجم معاملات برای خرید پکس گلد رتبه‌بندی شده‌اند:

  •  Binance.com
  •  Gemini
  • Binance US
  •  Crypto.com
  •  FTX
  • والکس

توکن‌های پکس گلد در هر کجای دنیا امکان باز خرید با طلای فیزیکی را دارند و نیاز نیست نگرانی زیادی درباره فروش این ارز دیجیتال داشته باشید.

شما می‌توانید با خیال آسوده و به‌دور از نگرانی‌های مربوط به تحریم‌های بین‌المللی در صرافی ایرانی والکس حساب کاربری بسازید و خیلی سریع و آسان خرید و فروش پکس گلد (https://wallex.ir/markets/paxg) را تجربه کنید.

آیا خرید ارز PAXG آینده خوبی دارد؟

سال ۲۰۲۱ بود که به همه ثابت شد تا چه اندازه نوسانات نرخ بیت کوین می‌تواند ارزش آلت کوین‌های دیگر را تحت تاثیر قرار بدهد. بازار ارز‌های دیجیتال تا حدی زیادی با افزایش و کاهش نرخ بیت کوین تغییر می‌کند و در این شرایط به سختی می‌توان از نوسانات بازار به دور بود. به همین دلیل خرید استیبل کوین‌های با پشتوانه تا حد زیادی از افت شدید ارزش دارایی شما حفاظت می‌کنند. علاوه بر این، گزینه آربیتراژ را برای همین وقت‌ها گذاشته‌اند و با استفاده از آن بعید است که ارزش استیبل کوین‌ها به زیر ارزش کالا‌هایی که پشتوانه آنها هستند سقوط کنند! افت شدید ارزش بیت کوین باعث شده که نگاه بیشتری به ارز‌هایی مانند ارز پکس گلد باشد و آینده بهتری برای آن متصور بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز