خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه طلا در گفت‌وگو با ایلنا:

حباب سکه به ۱.۲ میلیون تومان رسید/ کسی فروشنده نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۷۵۰

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: البته این روزها تقاضایی وجود ندارد و وقتی قیمت سکه و طلا بالا می‌رود، فروشنده کمتر می‌شود و همین باعث نامناسب شدن وضعیت عرضه خواهد شد و در نتیجه عرضه کم می‌شود که این وضعیت دلیلی بر افزایش تقاضا در بازار نیست.

محمد کشتی‌آرای در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به تحلیل‌ها درباره بازار طلا که قیمت‌ها بالاتر از نرخ ارز حرکت‌ کرده‌ است، اظهار داشت: در شرایطی که تقاضا وجود دارد اما به اندازه آن تقاضا، نیاز تامین نمی‌شود، این مابه التفاوت‌ منجر به حباب خواهد شد و حباب قیمتی ایجاد می‌کند.

وی درباره نرخ حباب سکه گفت: دراین روزها قیمت حباب متغیر است و نوسان کاهش و افزایشی دارد اما حباب سکه به یک میلیون و 200 هزار تومان هم رسید.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: البته این روزها تقاضایی وجود ندارد و وقتی قیمت سکه و طلا بالا می‌رود، فروشنده کمتر می‌شود و همین باعث نامناسب شدن وضعیت عرضه خواهد شد و در نتیجه عرضه کم می‌شود که این وضعیت دلیلی بر افزایش تقاضا در بازار نیست.

کشتی‌آرای با اشاره به قیمت‌های روز سکه و طلا گفت: امروز قیمت هر سکه تمام طرح قدیم 14 میلیون و 650 هزار تومان، طرح جدید 15 میلیون و 120 هزار تومان، نیم سکه 8 میلیون و 550 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 550 هزار تومان، سکه یک گرمی 3 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 430 هزار تومان بوده است.            

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز