خبرگزاری کار ایران

رییس‌کمیسیون تخصصی‌طلا و جواهر اتاق اصناف‌ ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش نرخ ارز باعث جهش قیمت سکه است/ سکه یک میلیون و دویست هزار تومان حباب دارد/ نیم ساعت آینده را نیز نمی توان پیش‌بینی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۶۸

کشتی‌آرای مطرح کرد: آخرین قیمت یک قطعه سکه تمام با تصویر امام ( ره) 4 میلیون و پانصد هزار تومان است. به همین ترتیب قیمت انواع سکه عبارت از؛ هر قطعه نیم سکه 2 میلیون و صد‌وپنجاه هزار تومان، ربع سکه 1 میلیون و هفتادوپنج هزار تومان، هر قطعه سکه گرمی پانصد وبیست وپنج هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار تقریبا سیصد و هفده هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد  جهش قیمت سکه و طلا در چند روز اخیر گفت: روند صعودی قیمت طلا و سکه  در چند روز اخیر ریشه در افزایش نرخ ارز دارد و مردم در حال تبدیل کردن نقدینگی خود به طلا و سکه هستند تا از تاثیرات تورم در امان بمانند و این باعث افزایش قیمت شده است.

وی با اشاره به آخرین قیمت انواع سکه گفت: آخرین قیمت یک قطعه سکه تمام با تصویر امام ( ره) 4 میلیون و پانصد هزار تومان است. به همین ترتیب قیمت انواع  سکه عبارت از؛ هر قطعه نیم سکه 2 میلیون و صد‌وپنجاه هزار تومان، ربع سکه 1 میلیون و هفتادوپنج هزار تومان، هر قطعه سکه گرمی پانصد وبیست وپنج هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار تقریبا سیصد و هفده هزار تومان است.

رییس‌کمیسیون تخصصی‌طلا و جواهر اتاق اصناف‌ ایران در مورد وجود حباب در بازار سکه و طلا گفت: با توجه به این‌که قیمت طلا از قیمت جهانی و نرخ ارز تبعیت می کند دچار حباب نمی‌باشد اما  در مورد سکه به علت افزایش تقاضا و عدم برآورده‌شدن آن، حباب قیمتی بالای 1میلیون و دویست هزار تومان ایجاد شده است.

کشتی آرای قیمت سکه وطلا را غیر قابل پیش بینی دانست و افزود:‌ نوسان زیادی در بازار وجود دارد به طوری که شاید در روز 20 ال 30 نوسان را شاهد باشیم، از همین روی پیش‌بینی قیمت طلا و سکه حتی برای نیم ساعت آینده نیزامکان پذیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز