خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعات ادارات، باعث کاهش ۱۲۰۰ مگاواتی مصرف برق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۵۷۲

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: تغییر ساعات کاری ادارات، باعث کاهش 1200 مگاواتی مصرف برق در ساعت های اوج بار( 12تا18) خواهد شد.

به گزارش ایلنا از توانیر، حمیدرضا پیرپیران با بیان این که اختیار تغییر ساعات اداری براساس مصوبه هیات دولت به استانداران واگذار شده است، خاطرنشان کرد: براین اساس تاکنون 10 استان نسبت به تغییر ساعات کاری ادارات اقدام کرده اند، که این تعداد تا یکی دو روز آینده به بیش از 20 استان خواهد رسید.

پیرپیران در خصوص مشوق های بخش صنعتی نیز گفت: با همکاری وزارت صمت، با صنایع هماهنگی شده است که این مشترکان از طریق جابه جایی زمان تعطیلات آخر هفته و تعمیرات سالانه خود، در طرح های مدیریت بار برق مشارکت و از مشوق های صنعت برق بهره مند شوند.

وی همچنین با تاکید براینکه در صورت همکاری مشترکان در سراسر کشور، می توانیم از تابستان امسال بدون محدودیت عبور کنیم، یاداور شد: در بخش خانگی نیز مشوق هایی برای همکاری مشترکان تعریف شده است که حتی می تواند باعث رایگان شدن قبوض برق مصرفی مشترکان شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر یاداور شد:در این خصوص،  مشترکین بخش خانگی  که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند ، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مبلغ 500 تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز