خبرگزاری کار ایران

جدیدترین خبرهای دومان سهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۰۶

در این مقاله قصد داریم که نگاهی کلی به زندگی دومان سهند داشته باشیم. همچنین با اخباری از دومان سهند، در این مطلب با شما همراه خواهیم بود.

زندگی نامه دومان سهند

دومان سهند، سرمایه گذار و کارآفرین موفق و متولد سال 1361 می باشد.  دومان سهند در اوایل سال 1389 فعایت خود را به صورت حرفه ای در حوزه ی اقتصاد و سرمایه گذاری آغاز کرد. وی در سال 1387به عنوان یک روزنامه نگار اقتصادی برای روزنامه ی تجارت گردشگری کار کرد. در سال 1390 و 1391 ، وی به عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره چند کسب و کار مختلف مشغول به فعالیت شد. سال 1392، دومان سهند فعالیت خود را به عنوان گزارشگر و روزنامه نگار اقتصادی روزنامه بهار شروع به کار کرد. در نیمه دوم سال 1392 ، دومان سهند برنده ی جایزه بهترین روزنامه نگار اقتصادی از وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی به دلیل گزارش های بحث برانگیز خود در حوزه اقتصاد شد.  وی علاوه بر فعالیت در زمینه ی سرمایه گذاری به عنوان روزنامه نگار اقتصادی در چندین روزنامه و نشریه از قبیل روزنامه ی شرق، بهار، تجارت گردشگری و دنیای تجارت مشغول به کار شد. بنابراین، سردبیر و خبرنگاری از روزنامه های مختلف از سوابق شغلی دومان سهند است. وی روی کافی شاپ مشهور آس در شعبه ی مرکزی واقع در برج میلاد تهران نیز سرمایه گذاری کرده است. در کل، دومان سهند در زمینه هایی از قبیل رسانه، گردشگری، رستوران داری، آژانس هواپیمایی فعالیت کرده است.

وبسایت های دومان سهند

شما میتوانید از طریق  وبسایت های دومان سهند، اطلاعاتی درباره ی راه های ارتباطی با دومان، یادداشت ها و نوشته های دومان سهند پیدا کنید:

doumanfund.com

doumansahand.com

doumanmoney.com

جدیدترین خبرهای دومان سهند

اخبار روز درباره دومان سهند

دومان سهند سالها علاقه ی زیادی به اقتصاد و فعالیتهای پولی و مالی داشته است و در همین زمینه ها فعالیتهای گسترده ای انجام داده است. دومان سهند به تازگی در زمینه ی بانکداری هوشمند و صنعت مالی مشغول به فعالیت است. علاقه او این روزها بیشتر به سرمایه گذاری زیر مجموعه ی حوزه ی پولی و بانکی می باشد و ایشان خاطر نشان می کنند که من قبلاً در زمینه ی سرمایه گذاری فعالیت کرده ام و این فعالیت گذشته ی من مرتبط با بانکداری بوده است. طبق گفته ی دومان سهند، فعالیت در زمینه ی اقتصادی، نیازمند داشتن تخصص و تجربیات لازم در زمینه ی بانکداری و امور بانکی و داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت در این زمینه می باشد. دومان سهند بانکداری با استفاده از هوش مصنوعی را بهترین گزینه ی جایگزین بانکداری فعلی می‌داند. دومان اعتقاد دارد که تا سال 2050 بانکداری به صورت کامل تبدیل به بانکداری هوشمند می شود. به عقیده ی دومان سهند، حذف کردن پولهای کاغذی و پذیرفتن پولهای دیجیتالی توسط بانکهای مرکزی از مهم ترین تحولات در زمینه ی بانکداری می باشد.

اخبار دومان سهند در اقتصاد24

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز