خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت دانشجویان دانشگاه تهران برای حذف اضطراری/ امکان حذف ۳ درس برای مقطع کارشناسی و یک درس برای کارشناسی‌ارشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۳۲۳

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران با اعلام اینکه امروز دوشنبه ۹ خرداد ماه آخرین مهلت دانشجویان برای حذف اضطراری است، گفت: امکان حذف ۳ درس برای دانشجویان مقطع کارشناسی و یک درس برای دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد وجود دارد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمد میره‌ای، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ دانشگاه تهران، دانشجویان از ۷ خرداد به مدت سه روز برای حذف اضطراری دانشجویان در نظر گرفته شده بود که امروز دوشنبه ۹ خرداد ماه آخرین مهلت حذف اضطراری است.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران یادآور شد: برنامه‌ای برای تمدید مهلت حذف اضطراری نداریم. بنابراین دانشجویان متقاضی حذف اضطراری تا پایان امشب نسبت به انجام عملیات حذف اضطراری در سامانه گلستان اقدام کنند.

وی در تشریح تسهیلات کرونایی در خصوص حذف اضطراری برای نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰، اظهار کرد: بر اساس این تسهیلات، حذف اضطراری سه درس برای دانشجویان مقطع کارشناسی بدون رعایت نوع درس و کف واحد و حذف اضطراری یک درس برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بدون رعایت نوع درس و کف واحد، بلامانع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز