خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری البرز خبر داد؛

صدور 149 فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۶۸

معاون حمل و نقل راهداری البرز گفت: 149 فقره کارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از ابتدای سال تاکنون در استان البرز صادر شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، میثم قدمی، گفت: از ابتدای سال تاکنون 135 فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان و ناوگان باری و 14 فقره کارت هوشمند نیز مربوط به رانندگان و ناوگان بخش مسافری صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرایی‌کردن کارت هوشمند، متمایزکردن رانندگان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای است، افزود: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی و مجوز فعالیت رانندگان در بخش حمل ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

قدمی یادآور شد: براساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال حاضر صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان صرفا از طریق سامانه mojavez.ir و تمدید کارت هوشمند رانندگان از طریق smartcard.rmto.ir  صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل راهداری البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 12 هزار و 349 نفر راننده باری و مسافری و همچنین 15 هزار و 950 دستگاه ناوگان باری و مسافری، در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز