خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

خریداری تضمینی محصولات کشاورزی به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۷۳

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: خریداری تضمینی محصولات کشاورزی به نفع تولیدکننده، مصرف کننده و آینده کشور خواهد بود و با دنبال کردن این مسیر به تولیدات مطلوب دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد جواد عسکری در حاشیه بازدیداز شرکت زنجیره‌ای مرغ تخم گذار کاسپین طلایی چیکا درگنبدکاووس اظهارکرد: نگاه و رویکرد این کمیسیون قیمت و خرید تضمینی محصولات دانه های روغنی کلزا، سویا، آفتابگردان، گلرنگ و پنبه است که پیرو آن اقدامات خوبی در استان گلستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر کشور نیازمند دانه های روغنی بوده و معادل هزینه های مصرفی کل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعتبار به خارج از کشور داده و بجای آن  روغن دریافت تصفیه و در اختیار مردم قرار می دهیم.

وی ادامه داد: حمایت و پشتیبانی همه جانبه از محصولات کشاورزی، تولید کننده و  مصرف کننده در کمیته حمایت از بخش کشاورزی تولید به طور خاص مرغ، تخم مرغ، گوشت، پروتئین سفید و قرمز برای تداوم تولیدات از دولت سیزدهم انتظار است.

عسکری خاطرنشان کرد: در تولید محصولات کشاورزی با مشکل خشکسالی، تحریم ها  اتفاقات منطقه جنگ اکراین و روسیه و هم اتفاقات بین المللی رو به رو شدیم ولی به یقین در بخش تولید با جدیت و قاطعیت با تصویب قوانین از تولیدکننده و مصرف کننده حمایت می کنیم.

وی اظهارداشت: در راستای حمایت همه جانبه از بخش تولید نگاه و رویکردمان این بوده که دولت باید تولید محور و مصرف محور حرکت کند و هر ۲ را حمایت، هدایت و نظارت داشته باشد  تا ملت دچار مشکل نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز