خبرگزاری کار ایران

احسان مطلبی تشریح کرد

رویکرد سرمایکس برای توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه بلاکچین و رمزارز ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۱۵

احسان مطلبی، مدیرعامل مجموعه سرمایکس در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: در سال 1391 به واسطه فعالیت های متعدد در حوزه IT و برنامه نویسی با مفهوم بلاکچین و بیت کوین آشنا شدیم. اما شرایط برای فعالیت در این حوزه فراهم نبود. پس از گذشت 5 سال و در سال 1396 به عنوان یکی از نخستین سامانه های ارائه ارزهای دیجیتال و آموزش های اختصاصی در این زمینه شروع به کار کردیم. شروعی قوی که با اعتماد کاربران عزیز همراه شد.

مطلبی با بیان اینکه سرمایکس توانست در مدت کوتاهی با اعتمادسازی به بزرگترین سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور تبدیل شود و نخستین کیف پول کاملا ایرانی ارزهای دیجیتال را راه اندازی نماید.

وی افزود: به هیچ عنوان امکان تحریم و بلاک کردن این کیف پول وجود ندارد.

وی از پشتیبانی ۲۴ ساعته مجموعه سرمایکس خبر داد و گفت: کاربران می‌توانند ۲۴ ساعته از خدمات این مجموعه استفاده کرده و خرید و فروش انجام دهند.

مدیرعامل مجموعه سرمایکس یکی از دلایل تغییر اسم شرکت سرمایکس را ایجاد امکان بیشتر برای سرمایه گذاری های بیشتر عنوان کرد و گفت: سرمایکس می‌کوشد با حفظ ارزش‌های گذشته، ارزش های جدیدی را خلق کند.در سرمایکس کاربران می توانند علاوه بر خدمات منحصر به فرد و کیفیت همیشگی ، از خدمات جدید مانند تالار مبادلات، تبادل ارز با ارز، سرمایه گذاری های نوین در سایر حوزه ها و همکاری های متقابل با سازمان ها استفاده کنند.

وی در خصوص مشکلات این حوزه گفت: هیچ مجموعه و نهادی مانند: بانک مرکزی، وزرات اقتصاد، فناوری اطلاعات، مجلس و ... مسئولیت این حوزه را قبول نمیکند و چارچوب مشخصی را تعیین نمی‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز